stallkompisarna

Alla inlägg under juli 2011

Av stallkompisarna - 31 juli 2011 20:39

HejHej :)


Lovade ju att jag skulle blogga ikväll oxå så ja, :P

Har inte så mkt att skriva om, meeen kan typ berätta vad jag gjort de senaste dagarna..? EEh.. varit i stallet i princip. :)

Fast igår va jag & Mikkis nere på festivalen å såg Eric Saade i pissregnet (y) Var helt dyngsur + hade värsta tinitus-ljudet i öronen när jag kom hem, men tro det eller ej - DET VAR VÄRT DET :D Har inte varit så mycket för Eric innan faktiskt, gick mest för att komma ner där nån dag + för att mikkis ville se honom xd Men ändå kom jag på mig själv med att hoppa rundor, sjunga med till alla låtar jag kunde och skrika som f*n när han undrade hur hbg lät x'D Han är verkligen bra på att få igång publiken :D

Sen som en bonus fick jag höra Hearts in the air live, haha xd Det var den enda låten med honom jag tyckte va bra innan konserten xd

Hade kort sagt skitkul igårkväll :D


Jag & Mikkis hittade solglasögon som typ såg ut som Darren Criss solglasögon, men vi köpte aldrig dom .__.

  Tyyyyp som dessa, fast lite ljusare rosa & utan Darren Criss's namn på bågen xd Ja ni som känner oss vet varför vi vill ha sånna hära ;3

 


Av stallkompisarna - 31 juli 2011 14:22

HejHej :)

Vet att jag inte bloggat på länge, ber så mycker om ursäkt för det! Tur att Frida har uppdaterat lite iaf, även om det inte varit sådär suuupermkt ;3 Men asså, det är bara typ jag å Frida som bloggar hyffsat regelbundet.. Mest Frida men jag uppdaterar ju ändå hyffsat ofta. Vet att resten av oss som har bloggen LÄSER den, så nu när ni LÄSER detta, kan ni inte slänga in ett kort litet inlägg :)?


Om typ 7 min kmr jojjo & eva å hämtar mig, så måste ta och byta om nu.. Nu är det bara typ 1,5 vecka kvar som vi har pållarna, lite sorgligt ;S


Bloggar ikväll, lovar ♥

 

Av stallkompisarna - 30 juli 2011 11:56

Sha!

Shiit 30 juli redan?! Augusti på måndag och snart är sommaren slut! Sjukt.. som tiden går, snart är man väl 30 och har barn och allt..

Ska snart iväg och rida Zollie lite och fixa i stallet sen ska jag hem till en kompis och sen vidare till en sista kväll på festivalen! Hoppas på bättre väder denna dagen..

Får ta och skälla på mina kära kollegor så dom bloggar lite..!


  


Hare!


 

Av stallkompisarna - 30 juli 2011 02:17

Förlåt för dålig uppdatering! Hbgestivalen ni vet, kommer hem sent varje kväll.

Både kul och tråkigt.. träffas mina finfina vänner och har kul med dom men det blir så mycket tjaffs och skit också.. menmen, sånt som hör till!



Älskling jag behöver dig nu! Hade behövt bara vara med dig, du är den som förstår mig bäst bara genom att finnas bredvid mig.. Faaan vad jag saknar dig, det finns inga ord. Hade jag fått en enda önskan hade det varit att få hem dig igen, jag är inte hel utan dig! Jag struntar i var du är, du kommer alltid vara mitt allt. Du kommer alltid betyda allt för mig och du kommer alltid behålla halva delen av mitt hjärta. En sak är säker, jag kommer aldrig sluta kalla dig Min häst.

Jag älskar dig Hannigall, you changed my life.

 

   

Av stallkompisarna - 28 juli 2011 14:10

Förlåt för jag skriver ett tråkigt inlägg men jag måste bara få ut det någonstans!

Blir så trött och irriterad på människor ibland.. Vissa folk engagerar sig och försöker fixa ngt kul men sen blir bara alla så sega och skiter i det osv.. Kom igen, vi är unga, vi har sommarlov, det är hbg festivalen, TAGGA?!  Hatar när man planerar saker och foket bara skiter i det, så grymt frustrerande..

Gaaaaaaaah, jag får damp haha. Lev livet, vila kan ni göra i graven.


PEACE


 

Av stallkompisarna - 27 juli 2011 20:45

sha!

Var på Entré i Malmö med Lisa och Ella idag och shoppade! Blev ett linne, en tunika, en tshirt, en kofta, en väska till hösten och underkläder! Nöjd med mina köp, och jag bara ääälskar att shoppa! Plocka på sig massor med kläder och testa dom och sen köpa massa hihi (a)

För övrigt hade vi väldigt kul och nör vi skulle hem va vi så övertrötta och varma och galna att vi flippade ur på tåget! Hahaha, sockerkick *1000? Folk trodde nog vi va efterblivla fjortisar eller något, men vafan ibland får man ha kul!

Ni som känner mig vet att jag kan bli gaaaalen och bara flippa ur helt plötsligt haha! Love it.


När jag orkar lägga in bilderna från kameran ska ni få en bildbomb på allt möjligt! Än så länge får ni en bild på min lilla bebis! Min kanin Shippy :)


   

Av stallkompisarna - 27 juli 2011 14:07

  Älskar er systrar ♥

Denna bilden ska definitivt vara med på nya headern!

(Så skicka bilder på dig + nån häst till mig, har bara fått från jojjo & mikkis änsålänge..)

 

Av stallkompisarna - 26 juli 2011 17:15

 

As we move on,

remember me

Remember us and all,

we used to be.


Min sagohäst ♥


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards