stallkompisarna

Alla inlägg under september 2011

Av stallkompisarna - 30 september 2011 13:46

Min största rädsla inom ridsporten.


Tror dom flesta vet detta men jag är grymt rädd för att hoppa men jag älskar att kolla på hoppning. Bara jag slipper göra det själv ;). Ibland tycker jag hoppning är kul sålänge hästen inte vägrar.. Eftersom jag kritiserar mig själv hela tiden så om det går dåligt i hoppning så jaa. Detaljer Detaljer ;) Iallafall så ibland kan jag gilla hoppning haha :)

     

Av stallkompisarna - 30 september 2011 13:37

En sak som aldrig får hända


Eftersom jag bara får nämna en sak så tänkte jag ta SG :d

Vi får aldrig skiljas!

Oslagbara tsm!


Vet faktiskt nt vf jag skriver så korta inlägg ;$ Får försöka bättra mej..

   

Av stallkompisarna - 28 september 2011 22:20

Haha hej! insåg att ingen bloggar..? Lagom sega vi är! Men aja, min dator har börjat motarbeta mig igen så allt är sååå jobbigt! Speciellt blogga, va inne på fb osv.. Äckeldator!

Iaf, livet rullar på som vanligt! Är tillbaka i skolan igen men vi kör traktor på dagarna. Ganska kul faktiskt och jag måste säga att jag är såå kung på det haha! Sen slutar man 12, så det är väl chill? (;

Allsvenskan gick inte alls bra, stannade ut oss. Men ja, Zarrasin hann inte riktigt fatta vad som hände och va superstressad osv.. alltså ingen bra dag. Satsar på Båstas ist ;)


Orkar inte skriva mer nu, ska duscha osv, seyah!


  

I don't need to try to control you, look into my eyes and I'll own you.


 

Av stallkompisarna - 25 september 2011 21:31

HejHej, haft en bra dag idag ;d? Det har jag iaf ^^


Dag 5 nu då, favoritbilder jag tagit. Orkar inte leta igenom hela min externa hårddisk men gör ett ryck & bläddrar igenom bildarkivet här och ser vad jag hittar :D! Tar bara av mina bilder såklart :p


             

Inga speciellt underbara bilder direkt, men bilder som jag gillar av någon anledning helt enkelt :)

 

Av stallkompisarna - 25 september 2011 14:47

Alla hästar i stallet.


Orkar inte visa bild på alla så skriver namnen :)
Selma

Blondie
Blitz

Tingeling

Björn

Napoleon

Tamburett

Hieron

Rosett

Cassini

Sally <3

Ante

Survivor

Caprice

Jus Dior

Felix

Ancker

Darko

Ballerina

 

 

Av stallkompisarna - 25 september 2011 14:44

Favoritbilder jag tagit


Har knappt några bilder på denna datan så tar dom jag typ fastnat för och sparat :)

         

Av stallkompisarna - 24 september 2011 11:30

HejHej igen ^^

I onsdags klippte jag mig, kort blev det ;D!

Men trivs riktigt bra i det faktiskt! Mycket finare än mitt gamla skabbiga hår.. xd

Bild:

Är morgontrött så ni får inte se mitt ansikte :$  


Av stallkompisarna - 24 september 2011 00:06

HejHej :) Börjar med att be om ursäkt för att jag inte bloggat på några dagar, men nu kör vi igen ^^ Fortsätter på listan!


Något jag behöver träna mer på inom ridningen är min sits. Både i dressyren och i hoppningen. Jag har en tendens att luta mig framåt, svanka, rida med lite öppna händer, titta ner, m.m Listan kan göras lång helt enkelt ^^

Inom hoppningen tycker jag att jag inte följer med tillräckligt framåt i sprången, men andra säger att det ser bra ut.. Så det behövs oxå tränas på tycker jag.

Sen kan jag väl inte komma på mycket mer just nu? Så det får duga för idag ^^


   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards