stallkompisarna

Alla inlägg under april 2012

Av stallkompisarna - 30 april 2012 22:52

Snart är headern kvar, bara Fridas sida kvar!

   

Av stallkompisarna - 30 april 2012 22:43

Kom hem från stan för ett litet tag sedan, blev väl inget särskilt valborgsfirande.. Först åt jag på Brooklyn med familjen & blev helt proppmätt, gött! xd Efter det drog jag bort till pålsjö krog / pålsjöbaden och träffade elli & ellabeth, sen satt vi lite på stranden och fördrev tiden i 1,5 timme. Vi funderade på att dra till Råå och träffa fanny + kompisar men sket i det, kände inte för att "chillkröka" som fanny uttryckte det xd Sen tändes då brasan/bålen på pålsjö så vi stod där å glodde ett tag så hela jag stinker rök nu.. Trevlans (y'

Nu ska jag sova så man är pigg till KM imorron, kommer bli bäst :')

TAGGA!!!

 

Av stallkompisarna - 30 april 2012 12:27

Chu sötisar! Sitter på bussen påväg hem från Mikkis. Här e sjukt varmt, håller på att dö av värmen - sommar på G? ;)Tror faktiskt inte jag ska göra ngt särskilt ikväll trots att det är valborg, är inte så mycket för att festa om man säger så xd Kanske drar ut en runda med elli + 2 andra från klassen men får väl se :)Festa lugnt nu! ;)/Michelle

Av stallkompisarna - 30 april 2012 00:10

Sitter i mikkis soffa med fritte och har nyss kollat på epic movie! Lisa och mikkis sover typ, vet inte vad vi ska göra nu?Elli var tvungen att dra hem för hon skulle upp tidigt imon så hon kunde nt sova över :( Jojjo och filippa är sjuka så de kunde inte komma alls.. Annars har vi väl det naaajs som vanligt ;) /Michelle

Av stallkompisarna - 29 april 2012 13:24

Drar ut och joggar en runda nu, visst är jag duktig ;)?

Är väl hemma om ca 40 min igen, sen ska jag fixa mig snabbt och sedan dra iväg till Hööks en snabbis! Efter det drar jag ut till ödåkra där vi ska ha sg-träff hos Mikkis :D Kommer bli kul som alltid, can't wait ♥

 

Av stallkompisarna - 28 april 2012 20:57

Nu har en sida till skapats till den nya headern - Mikkis sida!

Hon ska börja blogga igen tänkte hon, så hon fick också ha en sida på headern då såklart! Frida väntar till efter KM med att skicka bilder, och Jojjo har jag inte ens snackat med ännu xd Men om max en vecka bör nya headern vara uppladdad här på bloggen :)

Hade från början tänkt att varannan sida skulle ha svartvit som stor bild & färgbild som liten bild, och varannan skulle ha färgbild som stor & svartvit som liten. Ändrade mig dock idag och kör alla såhär, förutom "framsidan" då som ni har fått se innan som är svartvit på stora & färgbild på lilla :)

   

Av stallkompisarna - 28 april 2012 20:33

Tänkte skriva lite om morgonens hoppträning på Bosse eftersom jag inte hann göra det i förmiddags!

Vi hoppade bana, liknande den vi brukar ha på KM fast kanske lite "svårare" svängar. För mig & Bosse låg hinderna bara på 60 cm eftersom vi ska hoppa den höjden på tisdag, hade gärna hoppat lite högre men det dög väl :) Första rundan gick det hyffsat, vi fick till en del fina språng och på vissa gick han lite i undertempo och trampade om innan hinderna. Andra rundan drev jag på betydligt mer frammåt och då kan jag bara säga att han flög över allt & det gick undan ;) Höll nästan på att trilla av en gång faktiskt för han hoppade av ett galoppsprång tidigare än jag trodde att han skulle göra och tog i riktigt mycket, kändes som han sträckte ut sig raklång över hindret XD Han är för söt, lillkillen ♥

Till sist hoppade vi även lite omhoppningssvängar och det gick asbra! Han går både att svänga snävt och att rida fort på - han hoppar bara bättre om det går fortare precis som Rosett ;D


Nu känns det riktigt bra inför KM på tisdag, vi kommer att ge gärnet båda två! Det märkes verkligen att han tyckte det var svinkul att få hoppa "på riktigt", han går ju nästan alltid med nybörjarna och hoppar 40 cm hinder i undertempo.. Nu fick han iaf sträcka ut riktigt och gick med helt spetsade öron 99% av passet! Hade varit asnajs att tävla honom i allsvenskan i höst..

 








Av stallkompisarna - 28 april 2012 20:18

Skulle försöka ta en seriös bild med min webbkamera man slutade med att jag fulade mig som vanlig.. xd 

Kom iaf nyss hem från kusinens konfa sakimojs, var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde ;) Lät mamma sminka mig lite idag (använder seriöst aldrig smink annars), så var väl lite mer "uppklädd" än vanligt XD

Bjuder på en fjompbild & en bild på mitt öga bara för att jag är snäll (:

     

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards