stallkompisarna

Alla inlägg under maj 2012

Av stallkompisarna - 31 maj 2012 20:05

Fotade lite idag så här kmr några bilder :) Iallafall på Valborg ;$

         

Av stallkompisarna - 30 maj 2012 19:33

Sista ridpasset i skolan innan sommarlovet, sorgligt.. Dock även sista gången vi behöver slita i stallet så det är ju ganska najs ;) På eftermiddagen var vi ute i laröd där våra hästar ska gå på bete och fixade lite vid hagarna. Klippte ner grenar som låg mot staketet och flyttade ut staketet på ett ställe där det typ va begravt inne i buskar och träd.. Trotsade även min snigelfobi genom att jag faktiskt kunde gå rundor i högt & blött gräs utan att stanna varannan sekund och vägra gå längre.. Framsteg! XD

Imorgon blir det flytt av skolhästarna hela dagen eftersom som som sagt ska ut till Laröd. På örs ska vi nog rida ut om det inte regnar :)

 

Av stallkompisarna - 30 maj 2012 19:30

Kmr ett inlägg

   

Av stallkompisarna - 30 maj 2012 12:30

Vet att jag är så extremt seg på att skriva inlägget om Zarre! (förlåt Lisa hehe) Får lite dåligt samvete faktiskt.. MEn har så sjukt mkt att plugga just nu. Såna gamla arbeten som jag "glömt" lämna in som måste in NU liksom. Men efter imorgon så är de chill med plugget så får f*n ta tag i det och skriva! I promise, det ploppar upp här ngn dag! :)



 

   

Gamla arkivbilder!


    

Av stallkompisarna - 30 maj 2012 00:53

Haha hittade denna bilden i arkivet! Kommer ni ihåg Ozzy (Osbourne) som stod på örs innan? Han va en stor jäkla häst och han såldes pga han började bocka som en galning och folk flög hit och dit. Kommer ihåg att han va så galen med mig på en avslutning när vi skulle ha "tävling" att jag blev så arg så jag  hoppade av och vägrade rida hästen HAHA. Dock va han sjukt fin på kandar haha! Men till saken nu, sa ALLTID att han liknade en älg, dog av skratt nu när jag såg denna bilden!


 

Hahahaha så söt :')



 

Ser ni så stor han va? Lilla mig på ryggen för snart två år sen!


 


Av stallkompisarna - 29 maj 2012 21:30

Hejhej! :)

Gör ett tidsinställt inlägg men har inte så mkt att skriva. Igår var jag hos Valborg och red henne lite barbacka. Det gick väldigt bra och hon är helt underbar för hon skumpar nt så mkt (: ! Så det var skit kul att rida henne barbacka. Lägger ut lite bilder tagna från en film.


     

Av stallkompisarna - 29 maj 2012 18:21

 

 
Av stallkompisarna - 29 maj 2012 14:32

Gick bara i skolan i ungefär 2 timmar idag, sjukt najs :D

Nu ska jag sätta på mig bussen ut till örs, där ska jag umgås med mina älskade vänner som vanligt & även filma/fota lite på lektionerna! Blir väl bra det, bättre än att bara sitta hemma och glo ;)

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards