stallkompisarna

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Happy days are here again! ♥

Av stallkompisarna - 28 juni 2012 23:15

HejHej :3

Gaah är fortfarande helt lycklig från dagens ridpass på Ancker, fina fina hästen! Fattar verkligen vad Frida ser i honom, han vinner mitt hjärta mer och mer för varje dag som går. Till att börja med har han börjat sköta sig när man kratsar hans hovar nu, från att ha sparkat som en galning med bak och vägrat lyfta fram så går allt som en dans nu, hoppas det fortsätter så :D! Sen som sagt, ridpasset idag - kärlek på det! Han gick så fint i form och var verkligen helt positiv till allt, tvekade bara vid några konstiga vägstoppare/stenar men gick snällt förbi ändå. Hans trav är helt underbar att sitta barbacka i, skumpar inte det minsta, inte ens när han vilar på steget och bjuder på bra framåt!

Visar lite bilder från idag, Eva som fotograferat :D

             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stallkompisarna - 15 juli 2013 03:12

Nattuggla som jag är så blev jag lite uttråkad och bestämde mig för att klicka mig in här på vår gamla blogg! Det var ju nästan ett år sedan vi bloggade sist, och när jag kollade statistiken, lixom bara på skoj, så såg jag att för ungefär en vecka se...

Av stallkompisarna - 27 juli 2012 04:45

TJAAAO! Längesen jaaao! Har varit på festivalen med Ellabeth, Elli och Pisse! Pisse sover hos mig om ni ville veta ALLTSÅ! :) Vi SÅG ROBIN STJERNBERG! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUNGLIG KILLE! PUSS PÅ HAN! Och massa andra och ngt skit som Nisse & Elli tyckte va ...

Av stallkompisarna - 15 juli 2012 01:42

Hejsan, har inte bloggat på en evighet! Slänger in lite blandade bilder som tagits sedan sist jag bloggade, en hel del på mig & Ancker eftersom jag ridit honom ganska mycket den senaste tiden xd Nu ska jag dock rida Selma ett tag, det kommer säkert a...

Av stallkompisarna - 12 juli 2012 16:27

Som alla har märkt är vi väldigt inaktiva nu. Vi alla har mycket att göra med/utan hästar just nu....   Vi ses igen när vi har mer tid att blogga ;) ...

Av stallkompisarna - 29 juni 2012 11:11


Hejhej! :)Längesen längesen SAKNAT MIG :) ? Nejmen ska försöka vara seriös även om att alla jag känner vet att jag har svårt för att va seriös    HAHAHAH FIN SMILES.. IALLFALL! Skriver lite kort om mina dagar denna veckan där nere så om ni vill k...

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards