stallkompisarna

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av stallkompisarna - 15 juli 2013 03:12

Nattuggla som jag är så blev jag lite uttråkad och bestämde mig för att klicka mig in här på vår gamla blogg! Det var ju nästan ett år sedan vi bloggade sist, och när jag kollade statistiken, lixom bara på skoj, så såg jag att för ungefär en vecka sedan hade vi över 250 unika besökare här o.O Frågan är vad som hände, tror att någon delade ett inlägg om pessoabettet som jag publicerade för väldigt länge sedan haha!


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har väl inte hänt något särskilt sedan sist. Jag har haft en medryttarhäst vid namn Indian Zilver ox ett tag i vintras, men han flyttade till en annan fodervärd. Några veckor efter det hittade jag en ny medryttarhäst som är lite av en kändis på örs, nämligen ponnyskrutten Ari :) Annars har det väl inte hänt mycket i "vardagslivet", tvåan är avklarad och sista året på gymnasiet börjar till hösten.. Frida har tagit studenten, Jojjo ska flytta till Växjö. Sara har förresten flyttat hem från USA, men det gjorde hon ju förra sommaren så det har vi kanske skrivit tidigare?


Har väl inte mycket mer att säga nu, förutom att vi troligtvis inte lär blogga mycket mer här så detta inlägget innebär inte att jag/vi börjar blogga igen. Bjuder på lite bilder, sen får det räcka för denna gången!

/Michelle


               

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards