stallkompisarna

Alla inlägg den 26 december 2010

Av stallkompisarna - 26 december 2010 19:45

Hej bloggen!

 

Idag har jag och Michelle varit på Hööks!

När vi var på hööks kollade vi på massa saker och vi gjorde bort oss som vi brukar göra på allmäna ställen!

Vi skulle typ lyfta på schabrak så när schabraken var upp en bit bara råka vi köra iväg hela saken. Där stog vi och skratta medans en tjej o en kille kolla på oss och börja döflabba!

När vi hade varit på Hööks gick vi till maxi och handla lite gott (:

Sen gick vi hem till mig och hämta pulkorna och gick bort och åkte pulka.

Ofcourse skulle jag trilla två gånger !

Sätt er aldrig på sne i en pulka med min smidighet o min balans. Pulkan åkte på sidan och jag flög under och låg på marken o döflabba !

Iallfall det var väl min dag :)

 

Hyra min älskade ponny imorgon och sova hos Michaela!

Ha det gött

 

  

 

  

Av stallkompisarna - 26 december 2010 16:37

Hallå igen! Tänkte visa lite bilder på alla örshästar, skriver inget om dom för det blir alldeles för långt :o Det kan ju hända att vi nämner namn på hästar som ni inte vet vilka de är, så då är det lika bra att jag visar bilder på dom. Alla bilder är fotade av Filippa.

Ponnysarna:

  

Björn

  

Ville

  

Bagheera

  

     

Napoleon

  

Hieron

      Blitz

  

Cassini

Sally  

Blondie

Selma

Tingeling

Rosett

Storhästarna:           

Caprice  

 

Osborne

  

Ballerina

-> Felix

   

Jus Dior

   

Survivor

   

Ante

   

Ancker

  

Clever Cliché      


Av stallkompisarna - 26 december 2010 14:18

Här är då alla vi i stallgänget! :D

  

Från vänster: Filippa, Daniella, Michelle, Louise, Johanna, Michaela, Frida & på golvet ligger Sara :D


Av stallkompisarna - 26 december 2010 11:38

Tänkte bara berätta en ganska rolig grej. Min kompis var på ullared och skulle köpa ett pelham bett till mig, så hon hittade ett för 200 kr. När hon kom hem kollade vi lite på det och det visade sig av märket Pessoa? I en vanlig butik kostar ett sånt pelham ungefär 800 kr!

På ullared så hade de satt en jackson lapp på den, antagligen märkt fel. Men så var det en sån liten lapp bredvid där det stod massa om pessoa, haha. Fett coolt :D Ullared har verkligen inte bara skit :p


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards