stallkompisarna

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Dagen + ett önskemål från oss

Av stallkompisarna - 5 maj 2011 20:54

HejHej, dagen idag har varit supermysig ♥

Skolan sög, så den behöver vi nt prata om ^^ 2 nationella på samma dag = :(


Efter skolan hängde jag med Jojjo till lilla skiten Bella :D Gick hem till jojjo, kom på att jag glömt min kamera hemma, åkte kickboard hem till mig (i ridkläder + mina vinterridstövlar x'D), hämtade kameran, åkte halva vägen tillbaka sen plockade jojjos moster upp mig :$ Men fick med mig kameran iaf :D(Y)

Hos Bella började vi med att avhåra henne, det blev typ övermkt hår :O Typ ja jätte mycket xD Sen borsta vi (eller jojjo borstade medans jag fortfarande avhårade..) & sadla å tränsa. Sen skrittade vi ut på en ganska lång runda, tog väl runt en timme totalt skulle jag tro :) Havla vägen red Jojjo & andra halvan fick även jag rida på lilla hårbollen ^^ Mysig liten ponny som vanligt, haha.

Bilder kommer senare, orkar inte nu ;)


Nu till önskemålet från oss här på bloggen (har inte pratat med alla, men tror alla håller med!)

INGA ANONYMA FRÅGOR & KOMMENTARER, TACK!

Har du någon fråga eller något att säga, så vill vi gärna veta VEM som frågar. Just nu har vi fått in 2 frågor om sommarhästarna som jag & jojjo (+j's moster) ska ha, Selma & Ancker. I båda två är det 'någon' som undrar om johanna VÅGAR rida Selma ;S?

Ska man fråga sådana saker kan man faktiskt skriva vem det är från också, för just nu misstänker jag (vi) att det är en viss person som är lite avundsjuk på oss.. Synd om den personen om h*n får skulden liksom, om det inte är h*n. Så gör oss en tjänst, skriv under med ditt NAMN. Får du inte ge ut ditt namn på internet så skriv typ smeknamn eller något, i mitt fall skulle jag kunna skriva miche eller nisse, och de flesta hade fattat.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stallkompisarna - 15 juli 2013 03:12

Nattuggla som jag är så blev jag lite uttråkad och bestämde mig för att klicka mig in här på vår gamla blogg! Det var ju nästan ett år sedan vi bloggade sist, och när jag kollade statistiken, lixom bara på skoj, så såg jag att för ungefär en vecka se...

Av stallkompisarna - 27 juli 2012 04:45

TJAAAO! Längesen jaaao! Har varit på festivalen med Ellabeth, Elli och Pisse! Pisse sover hos mig om ni ville veta ALLTSÅ! :) Vi SÅG ROBIN STJERNBERG! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUNGLIG KILLE! PUSS PÅ HAN! Och massa andra och ngt skit som Nisse & Elli tyckte va ...

Av stallkompisarna - 15 juli 2012 01:42

Hejsan, har inte bloggat på en evighet! Slänger in lite blandade bilder som tagits sedan sist jag bloggade, en hel del på mig & Ancker eftersom jag ridit honom ganska mycket den senaste tiden xd Nu ska jag dock rida Selma ett tag, det kommer säkert a...

Av stallkompisarna - 12 juli 2012 16:27

Som alla har märkt är vi väldigt inaktiva nu. Vi alla har mycket att göra med/utan hästar just nu....   Vi ses igen när vi har mer tid att blogga ;) ...

Av stallkompisarna - 29 juni 2012 11:11


Hejhej! :)Längesen längesen SAKNAT MIG :) ? Nejmen ska försöka vara seriös även om att alla jag känner vet att jag har svårt för att va seriös    HAHAHAH FIN SMILES.. IALLFALL! Skriver lite kort om mina dagar denna veckan där nere så om ni vill k...

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards