stallkompisarna

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av stallkompisarna - 20 mars 2012 22:03

11 besökare idag - naaaajs!

Ni får en asful bild på mig - så ser frisyren ut efter klippning iaf XD

Jag vet, ser helt oborstat ut men det e faktiskt stylat så ;)

   

Av stallkompisarna - 20 mars 2012 15:17

Haft en bra dag idag ;D? Det har jag iaf!

Jag & Fanny har varit lika flummiga som vanligt, om inte mer + alla lektioner har gått sjukt fort ;o

Först va det då svenska där vi skulle förbereda oss inför muntliga nationella - hålla ett tal xd Jag är i princip redan klar med innehållet å så i mitt tal så jag spenderade lektionen med musik i öronen + satt å kladdade lite i blocket ^^

Sen var det engelska där vi kollade på en film om slutet på arpartheid, den är änsålänge ganska bra faktikst :) Hemsk det som hände dock, hatar rasister -.-

Sen var det flummig lunch med Fanny, med CHOKLADPUDDING till efterrätt :D!

Kemilektionen gick väl sådär, men vi fick iaf sluta tidigare som vanligt så det är ju fett skönt ^^ Men allt bara snurrade till i mitt huvud och jag fattade typ inget.. Kommer få F i kemi xd


Nu ska jag strax dra mig ner i stan för att klippa mig :D Blir typ samma som förra gången, lite kortare än axellängd så mina naturliga lockar kommer fram extra mycket! Var sjukt nöjd sist så det blir säkert bra nu oxå :)


Inga hästar idag tyvärr, men det är skönt att ta en paus någon dag i veckan (:

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards