stallkompisarna

Alla inlägg under mars 2012

Av stallkompisarna - 19 mars 2012 22:30

Nu när jag ändå är inne här kan jag väl lika bra slänga in ett inlägg till? ;)


Min dag då - började med en dressyrträning i skolan på fina Anastasia! Hon var lite på tårna och springig idag, inte fullt koncentrerad kände jag, men det gick ändå väldigt bra! Är riktigt nöjd över mina händer idag, haha xd Stängda nästan hela ridpasset & tummen pekade uppåt! Brukar annars alltid vrida om mina händer och rida med halvöppen hand, alla ridlärarna i skolan säger att jag är FÖR mjuk i handen xd Men det har börjat bli bättre iaf :)

Bjuder på en bild på fina Stasia som jag kidnappade från min egna bdb XD Kass kvalité jag vet!


Sen efter skolan bar det iväg till örs där jag först putsade Rosetts nya sadel (woooow! XD) & sen hade roligt med Mikkis som vanligt ♥ Hjälpte henne med en markarbetesövning som hon & Casanova gjorde (obs jag är trött, meningsbyggnaden är inte på topp just nu..). En rolig övning för både ryttare & häst som vi haft i skolan förra veckan. Mikkis & Casse var duktiga som vanligt :D

And that's kind of my whole day.. ;)

 

Av stallkompisarna - 19 mars 2012 22:24

Kolla, ett inlägg!! Det var ett tag sen..

Jag har faktiskt fått lite lust att börja blogga här igen, så gör ett försök :) Kan inte lova att det blir särskilt bra uppdatering här, men bättre än inget iaf!


Slänger in en bild på mig & Tingeling från förra veckan, jag & mikkis fixade lite annonsbilder eftersom örs ska sälja henne :p

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards