stallkompisarna

Alla inlägg den 13 december 2011

Av stallkompisarna - 13 december 2011 22:03

Häij ^^


Sitter här å gör en header till Fridas blogg (http://fridaedman.bloggplatsen.se) & lyssnar på Kapten Röd xd Faktiskt bra musik att mixtra i photoshop till :D

Headern är snaaart klar, ni kan få en liten sneak-peak ;D

   

Av stallkompisarna - 13 december 2011 19:18

De va ett tag sen ;)

Är mest aktiv på http://fridaedman.bloggplatsen.se/ som ni kanske vet! Saknar denna bloggen lite så får väl slänga in några inlägg ibland (; Kan inte riktigt bestämma mig var jag helst vill blogga.. :/

Varit sjuk sen i Lördags vilket suger fett. Saknar min klass och hästarna och allt! Hatar att bara vara hemma och sega, nej ush det är so not me. Men imorgon ska jag till skolan, rida Zollie och kankse hoppa Cappo! :)

Hämtade Hannis saker i stallet idag. Maassa schabrak och täcken och sånt. Min bebishäst! :( Stallet såg ut som alltid, det fanns kvar hö utanför, en box va inte tömt (vilket jag nog skulle göra hehe) och det va halm i stallgången osv. Skumt :S Ska bege mig dit någon dag och fixa till lite hade jag tänkt så blir Anna nog glad.


   

Lite av sakerna!

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards