stallkompisarna

Alla inlägg den 22 december 2011

Av stallkompisarna - 22 december 2011 21:10

Sista ridningen för terminen idag :)

Vi hade gymkhana & alla skulle rida barbacka, sjukt kul vad det! Jag hade fina tanten Caprice, superduktig var hon! Var lite rädd för att hon skulle hoppa av sånt skitstort på hinderna som hno gör ibland & så sa Frida att hon kan börja bocka.. Så i början vågade jag inte rida särskilt fort, haha xd

Slänger upp några bilder som Mikkis fottat, ska även slänga ihop en film med det som Mikkis filmade från idag (dock bara på mig & Caprice), ska bara få alla filmer av henne först xd

           

Inte orkat rotera bilderna, sorry för det!

 

Av stallkompisarna - 22 december 2011 14:23

Fanny har slängt ihop en film med lite filmklipp från två av våra ridturer på Skorpan & Prinsen :)

Alltid när vi rider ut så failar något.. xd

Första ridturen: Hästarna skenade i kolmörker på en galoppsträcka längs ett tågräls..

Andra ridturen: Vi red till stranden i halv storm (sista videoklippet i videon)

Tredje (& senaste) ridturen: Hästarna fjompar sig, mina tyglar går sönder & lite annat smått och gott :D (övriga klipp i filmen)

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards