stallkompisarna

Alla inlägg den 7 december 2011

Av stallkompisarna - 7 december 2011 22:21

Bjuder på lite gamla bilder som jag suttit & redigerat nu ikväll när jag va uttråkad xd

                 

Av stallkompisarna - 7 december 2011 16:05

Häij :D

Igår hängde lille Fanny som sagt med till Skorpan & Prinsen :) Hon fick rida på Prinsen så red jag Skorpan :D Det var helt mörkt när vi väl kom ut & skulle rida, gillar inte att rida ut i mörkret egentligen, särskilt inte när man vet att det KAN vara halt på vissa ställen som t.ex asfalten men man kan inte se om det är halt eller inte :o men skrittade lugnt & försiktigt där det var asfalt, så ingen halkning iaf :) Skritten & traven gick bra, i galoppen kom Skorpans tävlingsinstinkt fram liiiiite väl mycket, hon trodde att dom tävlade eller något? Så hon bah sprang helt sjukt fort, tog bettet och gick knappt att stanna.. Lyckat (y) När jag väl nästan får stopp på henne så ser jag fanny komma förbi i full galopp & jag bah STANNA HONOOOOOM!! x'd Jaja, vi fick stopp på pållarna & dom skötte sig sen :D


När vi va klara med allt i stallet skulle Fannys pappa komma och hämta oss, men han skulle hamdla oxå så vi fick hänga med en runda in på coop xd Där skulle Fanny ha en kokosnöt, varför vet jag inte! Men en kokosnöt köptes iaf, samt en bluekeld och ett pepparkakshus! Vet inte hur hon lyckades övertala sin pappa att köpa det o.o Sen när vi gick ut så såg jag en skylt på glaset i en sån snurredörr där det visade att vuxna skulle hålla barn i handen, så jag tog tag i Fannys hand & sa att jag va tvungen att hålla henne i handen för skylten sa att vuxna skulle hålla barn i handen xd Vi bröt ihop lite av skratt efter det x'd


Blev tyvärr inga filmer/bilder eftersom det var helt kolsvart ute.. Ville lix inte rida med min systemkamera direkt & mobilen är helkass såfort man inte har direkt solljus, så man hade ändå inte sett något :P Men nästa gång kanske :D!

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards