stallkompisarna

Alla inlägg den 16 september 2011

Av stallkompisarna - 16 september 2011 15:12

Lånade min lillebrors dator & laddade upp 2 filmer på mig & Rosett från KM i hoppning nu i våras. Tror dock inte att jag lyckades välja den filmen när vi hoppar -.- Kunde lixom inte förhandsgranska filmerna innan jag laddade upp dom, & inget program funkade för att kolla på dom :o

Nästa gång min lillebror inte är hemma laddar jag upp rätt film (om jag inte lyckades nu).. Kan inte ladda upp filmer på min egna dator, ingen aning om vad det är för fel på den men något är det som blockerar ;S

SLUTSNACKAT, ENJOY! xd


 
   

Av stallkompisarna - 16 september 2011 15:00

Film från Fanny (tack!) på mig & Blondie i tisdags (: red dressyr, var riktigt nöjd med ridpasset faktiskt ^^ Har redan lärt mig sjukt mkt på ridgymnasiet, helt otroligt xd innan sommren hade hon nog inte gått lika fint med mig :$

Men tjockis-blondie jobbade på jättebra iaf & kunde inte vara annat än nöjd (:

Måste även tilläggas att jag inte ridit henne på typ 1,5 år innan i tisdags xd

 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards