stallkompisarna

Alla inlägg den 18 september 2011

Av stallkompisarna - 18 september 2011 16:44

Min favorithäst är Sally såklart :) Såhär kommer en bild på henne

   

Av stallkompisarna - 18 september 2011 16:37

Såg att väldigt många lagt ut en lista om vad dom ska skriva om under dagarna så här kommer den listan och jag tänkte faktiskt följa den! :)
Första inlägget kommer snart! :D



1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer  på
4. Det här är jag bra  på
5. Favoritbilder jag  tagit
6. Alla hästar i  stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och  varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till  vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och  glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet  för
30. Mitt mål med  ridning

 

 

 

Av stallkompisarna - 18 september 2011 01:01

Hejhej här är några bilder på Tingeling :)

Vet inte hur lilly känner med att ligga ute på bloggen så täckte över henne :)

       

Av stallkompisarna - 18 september 2011 00:02

Hejhej!;)
Inte bloggat sen i lördags så varför inte blogga lite nu när jag ändå inte har något för mig :)
Ehm.. Fortfarande sjuk var hos doktorn i tisdags tror det gick ganska bra men vet inte riktigt. Sen så på ridningen fick jag Tingan :) Ni vet kanske inte vem det är eftersom jag inte tror vi nämt henne??

Hon är en liten C-Ponny och väldigt envis. Sjuuukt envis rättare sagt! Men det gick faktiskt jätte bra :) Hon brukar typ alltid stanna och vägra röra sig framåt men hon stannade liksom bara en gång så var ändå ganska nöjd :)

Föresten så åker Sky nästa vecka hon är såld och ja finns inte mkt att göra förutom att jag inte kan bestämma vem jag vill ha nu om onsdagarna :(
Joy finns ju inte där längre o Sky är oxå borta ._. Flash är inget jag gillar längre men ja får se vem jag får..

Golden Joy <3

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards