stallkompisarna

Alla inlägg den 21 september 2011

Av stallkompisarna - 21 september 2011 23:21

Kollade igenom massa bilder på sg genom åren, och gud vad jag älskar er!

Det är helt otroligt, kan inget annat än att le när jag ser bilderna. Alla, verkligen alla borde få känna på hur det är att ha så bra vänner. Som man alltid kan lita på i alla lägen, till hundra procent. För ni vet väl om att jag litar på er? Och jag vet om att vad som än händer så finns ni där och stöttar mig, backar upp mig i mina sämsta dagar, ger ljus i mina mörkaste stunder, ni vet hur jag fungerar och ni vet exakt vad ni ska säga för att få mig på bra humör! Vi ska hålla ihop föralltid, lova mig det? Utan mina systrar vid min sida hade jag inte stått där jag står idag! var och en av er är en del av mig och alla har en stor del av mitt hjärta!

Vi har gått igenom så mycket tillsammans, både gott och ont! Vi har alltid hittat tillbaka till varandra även om det gått snett. Vi har aldrig gett upp! Sisters fights but they still are sisters.

 Vi är starka tillsammans, tillsammans klarar vi allt, vi är sg, vi är sisters in arms & jag älskar er!

                    

 

 

Av stallkompisarna - 21 september 2011 14:38

Vad jag är bra på?


Vet faktiskt inte vad jag är bra på så detta inlägget blir kort :)

Tar en bild som var i bildakrivet xd
   



Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards