stallkompisarna

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av stallkompisarna - 6 oktober 2011 14:44

HejHej. Idag i skolan hade vi först hoppträning (+ stallarbete) och sedan djuren i naturbruket, där vi också är i stallet. Hoppträningen för Micke gick ganska bra, red Melitta. Han sa att jag är mjuk och följsam men måste vara med nogrann efter hinderna (typ avsaktningen till trav osv) + att jag måste tänka på att räta upp mig när hästen är påväg att landa xd I slutet hoppade vi en oxer på 1m & ja, glömde räta upp mig helt enkelt (hur rusan glömmer man det!?). Så höll på att flyga av där, men melitta räddade mig genom att bara vara så snäll som hon är xd Favorit i repris från hoppningen med blondie på den oxern där, hästen hoppar mkt med ryggen & jag glömmer räta upp mig i landningen så jag ligger på halsen efter hindret (y) Fanny trodde seriöst att jag skulle flyga av, hahha xd

Sen på djuren i naturbruket skulle vi fylla på alla vattenhinkarna ute i hagarna, såklaaart skulle det pissregna samtidigt så blev väldigt blöt.. Min jacka är fortfarande inte torr så slängde in den + mina ridbyxor i torktummlaren en stund, ska ta ut dom snart xd Råkade spruta vatten på hela Linnéas ben oxå :$ & fick grus i munnen.. jag är nog smidigast :D!

Sen nu när jag & fanny skulle cykla hem regnade det fortfarande -.- 


Men ska dra till örs strax, ses ikväll. Ikväll uppdaterar jag listan oxå :p
   








Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards