stallkompisarna

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 23:52

Hejhej! :)
Funderar faktiskt på om jag ska ställa upp i träningstävlingen nästa helg. På Hieron då förstås haha ;$ höjden blir då typ 60/70 då dom blandar den höjden. 20/30 är för mesigt för mej tycker jag så det ska bli kul och se om det går bra :)

Om vi då går felfritt så vinner Hieron sin första rosett någonsin haha lilla bäbis häst :)

Hoppas det kommer gå bra ifall jag ställer upp :)

mest troligt ställer jag upp så hoppas verkligen det kommer gå bra :d

     

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 23:43

   

 

 
Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 23:41

         

 
Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 23:19

Ska eventuellt till hööks imorgon & shoppa lite :D

Vill ha något snyggt till träningstävlingen & KM, och till andra tävlingar i framtiden xd


Schabrak - 199 kr


   

Träns - 229 kr (eventuellt ett annat om detta i cob ser för litet ut till Rosett)


Tröja - 199 kr (antingen svart eller vinröd, beror på om den vinröda matchar med schabraket eller inte :p)


 

Lindor vita - 99 kr (får se om jag köper det eller inte, kan alltid vara bra att ha)


   

Kassa handskar - 29 kr. Vill ha ett par helsvarta så dessa får väl duga :D! Kommer rida med mina andra på alla träningar men på tävlingar kanske med dessa xd Mina vanliga är svarta med ljusblåa/gråa fält så de passar inte riktigt in :$

 

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 23:15

Älskar min lilla bäbiskatt ♥

     

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 23:10

Helsingborgs Ridgymnasium är lätt bästa skolan, bara så ni vet ;d!

Bra & roliga lärare, mkt hästar, sjukt god mat, massa knäppa folk (på bra sätt!), roliga lektioner, mysiga hästar osv. Trivs så sjukligt bra där :)!


Skulle verkligen rekommendera den för er hästintresserade som ska börja gymnsaiet & bor i Skåne/nära Skåne.

 

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 21:42

Someone Like You - Adele


Denna låten påminner då mig om Ville, min älskade lilla ponnyplutt.. Saknar honom något enormt och det har bara blivit så att jag lyssnat på denna låten när jag deppar :( Så nu kan jag inte höra den utan att tänka på honom :/

Klrar knappt av att ens titta mot hans tomma spilta, kan inte gå in i den heller. Han har alltid funnits där liksom, stått där med sin sura lilla rumpa & sin tjocka köttbulle till mage. Saknaden är stor :(


Kommer aldrig sluta älska dig gubben!

 

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 21:31

1. Mitt hela namn är Ebba Maja Michelle Lundqvist

2. Jag tycker att jag rider dåligt & har svårt att ta åt mig när folk tycker det ser bra ut. Måste ha filmbevis isåfall xd

3. Det händer allt för ofta att jag sover 2h per natt för att jag sitter uppe och surfar på min mobil.. xd

4. Jag är beroende av energidricka! Särskilt Euroshoppers xd

5. När jag blir nervös stammar jag & har svårt att få fram ord

6. Jag har aldrig druckit alkohol, vilken 16 åring kan ärligt säga det ;)?

7. Jag är extremt beroende av glee (men det visste säkert många redan)

8. Jag har lätt för att börja gråta, det räcker med en gäspning så rinner tårarna ;s väldigt irriterande för folk tror att jag är ledsen, vilket jag oftast inte är xd!

9. Jag tycker hundar luktar riktigt illa! Ush x'd fast gillar dom ändå :D

10. Min favorit disneyfilm är Lejonkungen, är jag sjuk blir det nästan alltid den som får köras en runda i DVDn xd!

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards