stallkompisarna

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av stallkompisarna - 17 oktober 2011 14:23

HejHej, kom hem från skolan nyss :) Fatta så jobbigt det är att cykla, vi hade fan motvind på vägen hem -.- Höll på att dö! Vi brukar alltid ha motvind på vägen hem men idag va det extra segt :o

Red dressyr på Melitta idag i skolan, hon var faktiskt itne så jättepigg först men efter galoppen & sen lite paus med halter (vi skulle känna hur hästen stod med sina ben, långtråkigt enligt melitta xd) så piggnade hon till och blev en räcerbil :D Hon bröt inte av så jättemycket i galoppen idag, förmodligen för jag lärt mig att hon gör det om man inte driver på henne på den öppna delen av volten xd


Ska dra till örs nu, US möte ikväll :) Och så ska jag nog få min lön från när jag jobbat lite, najs :)!

HAHAHA ETT M :D


   



Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards