stallkompisarna

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av stallkompisarna - 30 oktober 2011 18:09

 

 
Av stallkompisarna - 30 oktober 2011 16:44

Hejhej :)

Förra veckan hoppade jag Tingan & det giick SJUUKT BRA! mihhi! :D

Denna veckan fick jag Hieron vilket jag sa att jag aldrig mer skulle rida :$ men ja vi ska komma felfritt någon dag kanske 60/70 var för högt för oss båda :$

Hieron skötte sig sjukt bra förutom att han drog in i mitten i galoppen -.-'

Annars gick det sjukt bra :)

I onsdags red jag även Dennis & min moster var med och fota/filma så det kommer ut snart :)

Tänkte bjuda på en film från när jag hoppa tingan :)

Kvaliten suuger!

vet nt hur jag får in det som är filmat emd en videokamera till min data så har filmat det från tv.n med min vanliga kameran så det är typ skit konstigt.


 
  

Av stallkompisarna - 30 oktober 2011 15:31

HejHej, längesedan jag/någon bloggade här :)

Jag har börjat ha hand om en travare som heter Skorpan. Vet inte så mycket om henne, men ja xd

Ska bjuda på lite bilder & en film som jag filmade idag när jag skrittade tillbaka till gården xd Började ha hand om henne igår btw, och fixade min första morgonfodring + utsläpp idag så det är helt nytt :) Ska ha henne på torsdagar, lördagar & söndagar nu i början sen får vi se om jag orkar med alla 3 dagarna xd


 

Bild från igår (: Resten är från idag


   

         

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards