stallkompisarna

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av stallkompisarna - 10 oktober 2011 22:06

HejHej, förlåt för att jag inte bloggat lika mycket idag som de senaste dagarna! Men nu ikväll har jag & min lillebror bara suttit i hans säng & nördat sönder våra mobiler? Jättenormalt jag vet ^^ Nä men han fick en Xperia Arc igår, så skulle jag visa honom ett program som jag har på min och så blev det att vi fastnade framför Angry Birds, Wordfeud osv xd

Imorgon är det först skola & sen ridning på örs :) Får se om Fanny följer med eller inte, hon hade inte bestämt sig ännu :/ Men ska försöka tvinga med henne!


Ha det!

   

Av stallkompisarna - 10 oktober 2011 18:29

Denna helgen har varit riktigt, riktigt hemsk. Kanske den hemskaste helgen jag någonsinn varit med om. Det började med att Lina skadade sig i boxen på fredagsnatt och fick ett jättestort och djupt sår på vänstra ganashen. Så på lördagen så fick vi åka upp till djursjukhuset där hon fick sys. Vi åkte hem och allting var bra igen, trodde vi. I går (söndags) så var hon jättehängig och ville inte äta eller dricka, och hon bajsade inte heller. Så klockan 7 på kvällen när vi skulle kvällsfodra så låg hon ner i boxen på sidan och såg nästan död ut, så vi fick upp henne och började gå i ridhuset. Direkt så ringde vi distriksveterinären men han var på ett komplicerat ärende men skulle komma så fort som möjligt. Vid halv 11 kom han och kollade på henne och gjorde en massa grejer, sen gick vi med henne fram till klockan 1 på natten. Idag på morgonen så låg hon ner IGEN och var jättehängig, precis som igår. Så samma procedur idag alltså, hoppas verkligen att hon ska slippa detta nu!

Vill inte ens tänka på hur dyrt detta kommer bli..

   

Av stallkompisarna - 10 oktober 2011 14:32

Kollade trafikkällor till bloggen nyss, så var det någon som sökt på Snygga Peruaner på google och tydligen kommit till vår blogg *host elli & jojjo, kommer ni ihåg rubriken ni skrev till det inlägget med filmen där jojjo puttar elli ;)?*


Dog lite av skratt x'd

& tydligen hade någon googlat mitt namn igår & kommit hit, och nån hade googlat Dimmboy och kommit hit x'd Dimmboy är för er som inte vet min förra medryttarhäst som numera är såld och bor uppe vid Mariestad :)

   Så ser han ut, lilla sötisen :3

 

Av stallkompisarna - 10 oktober 2011 14:24

Min högsta dröm är att i framtiden bo på en gård, ha lite egen uppfödning & ha inackorderingar. Det hade verkligen varit supermysigt!

Gärna en fin gård med stor belyst ridbana, ridhus, fina skogsvägar, fina boxar (helt vita xd) & stora hagar med sånt vitt fint trästaket :D!


Kan riktigt se en bild framför mig *suck*

Hoppas det blir sant, men det krävs typ att jag gifter mig med någon jävligt rik eller vinner på lotto xd!

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards