stallkompisarna

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av stallkompisarna - 16 oktober 2011 23:55

Hejhej ett tag sen nu :)

Träningstävlade med Hieron idag.. Bud på att sluta rida efter detta asså. Han rev första sen vägrar han fyra gånger på alla andra hinder förutom 7an o 8an..

Sjukt sur var jag och är fortfarande lite ;$

Ska snart sova men lyssnar på Charice hon är såå sjuuukt grym!



 

Av stallkompisarna - 16 oktober 2011 22:37

Hon trampade om på 1.an & 5.an men de andra flög hon över ♥


Kommer kanske lite bilder imorron, men ska sova nu så godnatt ;D!

 

Av stallkompisarna - 16 oktober 2011 21:15

Sha!

Lite uppdatering från helgen dådå :)

Fredag: Red ut en lång och mysig runda med Ella. Hon red Zarri och jag Nolita. Vi red upp vid kattarp sen ner på en lång grässträcka som vi kallar galoppsträckan. Första gången sen Hanni såldes som jag red där, snacka om nostalgi! Vilka moments jag och den busen haft där under våra dagar! Det var förresten 4 månader sen Hanni åkte i Onsdags. Saknar mitt hjärta <3

Lördag: Red ut med Ninette! Mest skritt och lite bus också. Sen mys i stallet med hästarna!

Idag: Hoppade Ancker på träningstävlingen. Han va såå fin och nollade! Hoppade 80/90 och man känner att han verkligen älskar de han gör! Han är så glad och taggad och vill bara hoppa hela tiden! fick något språng nära inpå hindret men de gör inget för han ixar dom andra sprången galant! Fina lilla häst, min kung!  

Film kommer upp ngn dag :)


          Fina lilla killen! <3


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards