stallkompisarna

Alla inlägg den 6 november 2011

Av stallkompisarna - 6 november 2011 20:45

HejHej ;D

Idag var det KM i dressyr på örs, jag & Rosett vann ridskoleponny klassen :D Red LC:2 programet, fick 62,86%, inte världens bästa men det räckte för en seger iaf :)

Bjuder på en film, eller ja Jojjo bjuder ;D


 

 
 

Av stallkompisarna - 6 november 2011 20:15

Shaa!

Hmm vad ska jag skriva.. Har nt haft så mkt att skriva om för som sagt åkte Zarri i onsdags.. Tyvärr va jag inte med för jag va inte hemma. Sa bara hejdå lite snabbt på Tisdagen för jag trodde jag skulle komma på Onsdagen men hann inte. Ussh vad hemskt det känns! Känns helt offatbart att jag verkligen aldrig kommer träffa henne igen, aldrig rida henne eller något. Vill inte riktigt förstå det.. Det finns liksom inte!

Gud vad jag saknar henne, Nolli, hanni, stallet och Anna! Blir tårögd när jag tänker på att det verkligen är över nu - stallet står tomt. Vi kommer aldrig mer åka dit och rida eller ta hand om hästarna eller något. Det skär i hjärtat.

Kan bara tacka Anna för dessa 4 åren tillsammans med gänget, det har varit underbart! <3


It's time to go, tack för allt hjärtat <3



Btw;

Fyy vad hemskt med Hickstead! Som bara trilla ihop inne på banan... Börjar nästan  gråta när jag ser filmerna på youtube! Ush stackars Lamaze.. Vila i Frid hickstead!


 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards