stallkompisarna

Alla inlägg den 15 november 2011

Av stallkompisarna - 15 november 2011 21:37

Haaij!

Ganska chill dag. När jag kom hem från skolan satt jag mig i soffan och glodde tv, sen somnade jag och sov typ en timme. Det bästa som finns att somna på soffan efter en skoldag! :') Sen kollade jag Simpsons och Family guy sen tog jag bussen till örs. Höjden av lathet haha! Kollade när Jojjo red och lite så sen tog jag bussen hem igen eftersom de va 0 grader ute och jag hade skinnjacka (a)

Har sjuuukt mycket att plugga egentligen.. Som vanligt tänker jag att jag ska göra de sen och sätter mig vid datorn, sen flyger bara tiden iväg? Ska nog stanna hemma hela dagen imorgon och bara plugga genom allt jag har att göra! Ja, får nog ta mig ett ryck!

Det slog mig igår att det är vecka 46 nu, och på ett år är det 52 veckor, alltså är det bara 6 veckor kvar av 2011?! Var tar tiden vägen? Helt insane! 2012 ska bli ett superår!


Nu ska jag hoppa in i duschen sen försöka plugga och läsa lite svenska, hare! :*


 


 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards