stallkompisarna

Alla inlägg den 25 november 2011

Av stallkompisarna - 25 november 2011 21:46

Filmer från sista hoppträningen på Ville. Kommer ihåg så nöjd jag var för att jag fick över honom över hinderna utan att han försökte slänga av mig. Kommer ihåg hur jag skrattade när han försökte bocka mellan hinderna (4.e filmen mellan 1.an & 2.an) Kommer ihåg hans långa 'villeskutt' efter han försökte bocka, så lycklig jag var då. Han hade kul, vi hade kul tillsammans. Kommer ihåg lyckan när vi flög över räcket som låg på nästan 60 cm, en höjd lille skiten inte hade hoppat på några år. Kommer ihåg när jag trillade av honom på 20 cm, och sedan klarar vi allt detta nästan utan ett enda försök att få av mig. Ser kanske inte mycket ut för världen för de som inte kände Ville & inte vet hur han var i hoppningen, men för mig var detta riktigt stort!

Kommer även ihåg att jag gick och log flera dagar efter denna ridlektionen.


I loved you then, I love you still. I always have, and always will ♥

 

Av stallkompisarna - 25 november 2011 21:16

Ignorera hacken där det går från vanlig -> slow motion, orkade inte fixa till det bättre xd

Musik: Dance, Dance, Dance (If You Wanna) - Cameron Mitchell

 

Av stallkompisarna - 25 november 2011 16:41

Första sändningen från Sthlm snart :)

Tror det var ngt med islandshästar ! Årets höjdpunkt elr ngt ;) Nej men asså inom häst världen är det väl typ Falsterbo, Göteborg & Sthlm(horse show båda) som är typ ''viktigast'' i Sverige elr något :)


 


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards