stallkompisarna

Alla inlägg den 27 november 2011

Av stallkompisarna - 27 november 2011 22:16

Typ samma klipp om & om igen, men vad gör man inte om man har ca 30-40 sek filmklipp totalt & en låt som är 4 min lång? xd

Saknar min ponny..♥

 


Av stallkompisarna - 27 november 2011 19:32

Hejhej i stormen.. Håller på att fixa med en Ville-film med bara filmklipp från den sista hoppträningen (de klippen jag lagt upp på bloggen innan). Skulle gjort det på min gamla dator men den versionen av movie-maker va stenåldrig så den kunde typ inte läsa in några format alls ;s skumt! Men nu är jag på G iaf :D

Det enda jag saknar på datorn nu är mitt älskade photoshop.. Får se om jag lyckas lösa det på ngt sätt, har kvar serienummret osv så borde kanske kunna hitta mitt älskade CS3 extended, även om det är ganska gammal version.. Har testat CS5 men fattade ingenting, så vill ha mitt CS3 :(


Btw har ni önskemål på bilder/filmklipp ni vill se här på bloggen så kommentera här så ser jag vad jag har lagrat på min externa hårddisk :D Denna datorn är ju normal när det gäller bild- & videouppladdningar, vilket den gamla INTE var xd Så nu är det bara att önska ;d

 

Av stallkompisarna - 27 november 2011 15:27

Inte bloggat på ett tag, tröttnade när ingen annan än jag bloggade. Men tnker uppdatera lite!

Jubileumet igår på skolan gick suuper! Alla skötte sig megabra och vi va nöjda!

Idag julpyntade vi i stallet, finfint blev det1 Nu ska jag plugga sne ska jag bege mig ut mot Zollie och fixa stallet. Ingen ridning i detta vädret!

Btw, har skaffat en egen blogg hehe; http://fridaedman.bloggplatsen.se/

Tänker blogga där paralellt med denna! Never lämna denna bloggen, men känns kul att ha ngt eget. Tänker blogga där lite utöver hästarna också. Hade varit kul om ni ville följa den med! :D


 

Av stallkompisarna - 27 november 2011 00:36

Hejhej :)
Var och kolla på  Helsingborgs ridgymnasium idag och tyckte den skolan verka skiiit bra:)

Kommer nog söka in där och så :)


Pallar nt skriva mer.. ?!


 



 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards