stallkompisarna

Alla inlägg den 16 november 2011

-

Av stallkompisarna - 16 november 2011 23:20

 


Kloka ord Gunilla sa till mig.

Tänkt på dom och det är faktiskt sant!

Styrkan är att inte bry sig.


 

Av stallkompisarna - 16 november 2011 23:05

Haaij!

Kan meddela att mina handskar är tillbaka igen! :D Hade råkat lägga dom i min kompis Jennys jacka ist för min egen, så hon har dom i sitt skåp! :')

Skulle egentligen pluggat hela dagen men somnade vid 4 och sov/halvsov fram till 6 och sen åkte jag hem till mamma så har i stort sett bara gjort en sak av cirka 5? hehehe.. Aja får ta de imorgon!


 

Saknar mina fina älsklingar!<3

Har inte ens varit i stallet sen dom åkte, hemskt att är helt öde nu :((

 

 




Av stallkompisarna - 16 november 2011 22:17

Det går inte en dag då jag inte tänker på dig & tiden vi hade..

   

Av stallkompisarna - 16 november 2011 17:28

två gånger på en vecka? inte illa, !

kom just på att jag glömde skriva att det var jag som la in inlägget med blitz i, ska försöka att inte glömma det denna gången (:


Hjärtat, jag saknar dig. nästan fyra år hade vi tillsammans. även om du står kvar i stallet, känns det som att du är långt bort. längre bort än du nånsin varit. Det gör ont i mig när jag tänker på alla minne vi har ihop, att allt är som försvunnet nu.även om jag kommer till dig ibland, känns det som att avståndet mellan oss alltid är flera mil. Men jag älskar att det kan gå hur lång tid som helst utan att jag zer dig, men så fort jag kommer till dig känner jag verkligen att allt lättnar. Du dömmer aldrig, har aldrig gjort heller. du fanns alltid där för mig, och finns fortfarnade. Jag vill bara berätta hur mycket du har betytt för mig under dessa åren, du har varit min bästa vän. När ingen annan fanns där, kunde jag alltid lita på dig. Du var som en fast klippa att luta sig mot. jag älskar dig verkligen gubben, och komemr alltid göra det.Det spelar ingen roll hur långt ifrån varandra vi än är, du kommer alltid finns i mitt hjärta och jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå. Du är min prins




               


 

Av stallkompisarna - 16 november 2011 13:49

Sitter i skolan och ska ha engelska men orkar inte hehehe, vi sitter och kollar på när vpra klasskompisar galoppera runt i racerfart på hästarna ahah! Red Kråkan (Coqette) innan,  gick suuuperbra! Hon va så fin så! Men mina nya handksar som jag visade innan har fösvunnit. IGEN?!?!? Mina JW handskar jag köpte i våras försvann ju också, men det är bara mina som försvinner ingen annans..? Får psykbryyt. Använt dom TRE gånger.. 

Sur? Nääee inte alls..

Sen ska jag hem och plugg heel dagen. TAGGA


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards