stallkompisarna

Alla inlägg den 28 november 2011

Av stallkompisarna - 28 november 2011 14:30

Kom hem från skolan för en stund sedan & har nyss slängt i mig en skål med vaniljglass & varma hallon + ett glas läsk x'd Så blir det dagen efter man har haft kalas å det finns rester kvar.. Men ska dra till örs om 15 min, US möte ikväll där vi ska planera lite infor lucia-showen eftersom vi ska ha typ 2 nummer med där :) 

Ska även hänga med Mikkis & tror jag ska kolla när Frida hoppar Cap One (Cappo) :p

I skolan hade vi först ridning, sen mentorstid/klasstid & 1h matte efter lunch, sjukt chill! Red dressyr på Buggan, har börjat lära mig hur man ska rida honom nu xd Han går inte i form eller så men har börjat lära mig hur man får en bra framåtbjudning på honom iaf, bättre än inget :) Som Ann sa idag, man gör så gott man kan med den hästen man sitter på! Buggan är inte världens lättaste att få att gå fint direkt..

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards