stallkompisarna

Alla inlägg under december 2011

Av stallkompisarna - 12 december 2011 21:05

                               

Av stallkompisarna - 12 december 2011 18:41

I want a ticket to go anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere
Anyplace is better
And I got a plan to get us out of here

 

             

 

  

 

 

Av stallkompisarna - 11 december 2011 13:03

Häij :)

Ska strax dra mig iväg ut till örs, bussen går 13.21 härifrån. Tomteluvor & mjöl är packat, sen är det bara ridsakerna smo ska med oxå :D Hoppas nu vår show blir bra & att mitt lag vinner på gymkhanan 8D

Tar inte med mig kameran för känns inte som att jag lär ha någon tid till att använda den direkt xd

 

Av stallkompisarna - 10 december 2011 22:48

Häij :)

Fanny hängde med ut till Solbacka idag (gården där Skorpan & Prinsen står). Smarta som vi är red vi ner till stranden när det blåste som in i! Vågorna var inte små kan jag säga o.o Jaja, vi kom levande därifrån iaf, men mysigare ridturer har man ju varit med om, om man säger så :p


Kom väl hem vid 12 tiden, sen var det in i duschen och sen ta bussen ut till örs för luciaträning! Rörigt värre kan jag säga, vi hade typ ingen koll på vem som hette vad & vilken häst som skulle ridas av vem osv.. Jobbigt när ordföranden i US åker på semester & nt ger oss andra information ;s Men efter ca 2,5 timme totalt så hade vi fått ordning på i princip allt, så nu har vi koll till imorron! Trots massa planeringsstress så hade vi sjukt kul som vanligt, US på ÖRS e fan bäst :D!


Nu ska jag strax sova, har morgonfodringen imorgon ute på Solbacka.. Kul att nu när dom ändrat busstiderna måste jag åka 5 min tidigare, sen vänta 20 min på ga torg, och dessutom kommer jag dit 20 minuter senare än jag brukar ;s Så stor DISS på nya busstiderna, iaf på helgerna :o

 

Av stallkompisarna - 10 december 2011 13:45

Hejhej, Inte bloggat på länge så tänkte lägga in en film med en grym kille!
Han är typ 13-14 år och är sjuukt bra :')

Asså han sjunger och jag rider tyckte den passa bra till den filmen (A)

 



Av stallkompisarna - 9 december 2011 22:16

Häij :D

Har spenderat kvällen framför tv.n och kollat på idol finalen :) Hejar på Robin, men Amanda var faktiskt bäst idag.. Tror Robin var sjukt nervös/hade prestationsångest eller något, han såg inte riktigt på topp ut :/

Men om drygt 10 minuter vet vi vem som har vunnit :D Tycker inte det spelar någon större roll egentligen, båda har varit mina favoriter från början så är glad hur det än blir!

 

Av stallkompisarna - 8 december 2011 22:16

Clinic i skolan idag med Jörgen Larsson, kul (förutom att man fick stå upp inne i ridhuset från halv 9 till halv 12.. ajj!).

Bättre än vanliga lektioner iaf ^^


Sen iväg till örs & hänga lite sen rida :d Red Ancker idag, markarbete :) Tyckte det gick ganska bra, vi hade en övning som kallas klockan, som är ganska svår. Men Ancker skötte det så bra så, behövde nästan bara hålla upp han på ytter och åka med :) Duktig häst! I slutet när jag travade av honom mjuknade han även lite och gick i hyffsat låg form, så det går frammåt även där!

   

Av stallkompisarna - 7 december 2011 22:21

Bjuder på lite gamla bilder som jag suttit & redigerat nu ikväll när jag va uttråkad xd

                 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards