stallkompisarna

Alla inlägg under september 2011

Av stallkompisarna - 7 september 2011 21:26

  Världens bästa! <3
Tack till Fanny som filma även om jag inte först ville det ;$

 

Av stallkompisarna - 5 september 2011 14:22

HejHej :) Beröm på mina duktiga medbloggare som äntligen bloggat, bra på er :D!

Idag red jag Celine i skolan, dressyrpass var det dags för idag ^^ vi red för Britt-Marie idag, har bara ridit för Ann innan så det var kul att rida för en annan ridlärare :) Britt-Marie var typ perfekt för mig för hon tjatade om sitsen hela tiden, och jag behöver någon som påminner mig om min sits xd Men min sits har redan blivit lite bättre, särskilt blicken & handen. Nu är det bara sätet som ska falla på plats också, sen är den mycket bättre! Jag lutar mig fortfarande framåt lite när jag rider så jag sitter mer på 'skrevet' än på sittbenen, haha xd Det där va Britt-Maries ord.. xd så ska tänka på att sitta på sittbenen 6 räta upp mig :3

Celine gick faktiskt ganska fint idag, särskilt galoppen fick jag kläm på idag ^^ Även traven blev ganska bra efter ett tag, i slutet gick hon stadigt på tyglen typ hela tiden :) Så är väldigt nöjd med dagens ridpass ^^

Nu bär det av till ÖRS där jag träffar Mikkis & kanske Jojjo? Elli skulle kanske oxå dit om hon pallar xd

 

Av stallkompisarna - 4 september 2011 17:48

Hej :D Tänkte lägga in en film igår från när jag red misty, men internet slutade fungera då..men nu funkar det!

Hon var suuupermjuk och fin !! har aldrig haft den känslan när jag ridit henne <3

Hon hade lite träningsvärk i början, men de försvann efter ett tag :)



 
 

Av stallkompisarna - 4 september 2011 10:06

hej, jag vet, über längesen jag skrev. men har inte riktigt lust? inget att skriva om o så..

men snart (kl 12) ska jag och ella till zarrasin och nolita, ella hjälper till o passa dom nu när frida är på apu.

ella ska rida, sen ikväll ska vi dit o släppa in dom, sen ska ella med mig när jag ska jobba på örs ikväll :p jobbade kvällen förra veckan med, och ska jobba hela nästa söndag! det luktar pengar!


kommer nog fortsätta att inte blogga så ofta, men ska försöka vara lite mer aktiv än senaste tiden.. (y)


ja, men ha  de! :d


how am i supposed to move on when I´m still inlove with you?


 





Av stallkompisarna - 3 september 2011 23:50

HejHej. Bara jag som bloggar nu för tiden tydligen..? & mina inlägg är tråkiga dessutom..

Fottade på träningen inför ponnyallsvenskan idag, kan bjuda på någon bild. Borde egentligen sova nu för är sjukt trött menmen, måste man blogga så måste man x]

Mikkis & Casanova

   

EDIT: Bara jag & jojjo som bloggar nu för tiden.. xd

Av stallkompisarna - 2 september 2011 22:52

HejHej, inget att blogga om som vanligt men känner ändå för att uppdatera. Skolan idag var soft, först en förvånandsvärt rolig svenska/samhällskunskap lektion, sen engelska som var ganska kul & sedan kemi där jag & Fanny blev allmänt oseriösa och skrattade hela tiden xd Vi skulle typ intervjua varandra & sedan berätta för resten av 'klassen' (vi var bara typ 8 pers eftersom alla inte läser kemi) om den personen vi intervjuat. Det slutade med att jag & fanny typ vek oss dubbla av skratt för att hon berättade om min (extrema) fobi mot sniglar xd Vi skulle gått till 3, men vi var klara vid 2 så då fick vi sluta :)

Lite bilder från idag:

Utsikt från klassrummet :)

Min penna som jag har målat på med Fannys regnbågsfärgade krita/penna xd

Klassrummet & lite ryggar på folk xd    

Fanny skulle tvunget vara med på denna bilden! :D

I väntan på att kemi-lektionen skulle börja körde jag lite hänga gubben med Fanny, Erika & Jonick.. Det tog VÄLDIGT lång tid för dom att komma på var ordet var.. xd De blev nästan hängda på ordet HEJ, helt sjukt :o

     

Av stallkompisarna - 1 september 2011 19:15

Hej igen! :)
Mår fortfarande dåligt men såg på en reklam att Final Destination 5 skulle gå på bio ! :D
Den släpps den 9/9 vilket är snart om typ 8 dagar :D
Vill så gärna se den skulle varit grymt kuul!:D

Men sen om 50 dagar släpps Paranormal Acitivty 3! :D

okej ja visst man kan se först final destination5 och sen 50 dagar senare se pa 3 ;)
Men vill man verkligen skrämma livet ur sig själv såå mkt?!

Dessutom så skrämmer Final Destination mig mer än vad Paranormal Activity gör men samtidigt så är Paranormal Activity mer verklighet än vad FD är..

Lite ångest.. Vill se en av dom iallfall.. Båda hade varit alldeles för mkt för mej!
Eller ;)?
Ja vi får väl se :)



 


 

Av stallkompisarna - 1 september 2011 17:49

HejHej :)

Var ute på en promenad med Chili efter skolan idag. Lite konstigt att gå ut & gå med en katt i koppel kanske vissa tycker, men vi har inte vågat ha henne lös sedan hon blev påkörd av en bil och bröt sitt ena bakben rejält. Så hon går ute i trädgården i sele & koppel som sitter fast i vårt staket och så går vi ut med henne en runda runt husen här. Det är hon som bestämmer vägen och oftast vill hon bara hålla sig här i närheten, men hon har börjat gå över till ängen på andra sidan gatan ibland också :)

Passade på att fotta lite med min mobil när vi var ute idag, så ni kan få lite bilder ^^

        Älskar sista bilden, så gosig ♥

Fottade även Celine igår med min mobil som jag sa att jag skulle, så slänger upp den bilden också även om den är helt suddig.. Min mobil fottar inte särskilt bra inne om man säger så.

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards