stallkompisarna

Alla inlägg under september 2011

Av stallkompisarna - 1 september 2011 12:29

Hejhej!
Hemma från skolan idag oxå ._. Känner mig så sjukt rastlös för det känns som jag inte har något att göra :s Har gjort det jag hade med mig hem och nu har jag liksom bara att kolla film & blogga lite såhär ointressanta inlägg som ingen komenterar..

Vet inte riktigt vad jag skriva förutom att jag mår sämre än vad jag gjorde igår :( Inte så kul att veta men ingen aning om vad ni vill läsa så det får bli lite sånt "gott & blandat"

BTW jag vill ha glass +
här är två bilder från Lokala Dressyren för storhäst från förra året.

   

 

Av stallkompisarna - 1 september 2011 08:16

HejHej, passade på att logga in här lite snabbt & blogga innan jag sticker till skolan. ska träffa Fanny halv 9 så ska vi cykla tillsammans till djursjukhuset där vi har vår första lektion idag :) Sen tillbaka till skolan vid lunchtid & äta lunch och så har vi en lektion till som heter JVS ('jag väljer själv'), slutar klockan 3 ^^

Ganska soft schema idag alltså ;D

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards