stallkompisarna

Alla inlägg under oktober 2011

Av stallkompisarna - 9 oktober 2011 19:36

Är enormt sugen på att blogga idag, sånifår ståut med många inlägg :D


Tänkte visa en tävlingsuotfit som jag vill köpa :) 

   -Träns (fast i svart) 500:-

-Tretorn Advance 3000:-

-Sadel 21 800:-

-Kingsland ridbyxor 1500:-

  -Swarovski pannband 1000:-

-Kingsland tröja (i svart) 749:-

-Kingsland strumpor 250:-

-Kingsland handskar 499:-

-JW hjälm 1000:-

-GlenGordon schabrak 750:-

-Förbygel 449:-

   -Fårskinnspad 600:-

JW benskydd 999:-

-Väst 2100:-



Sammanlagda summan:  39 339:-



Fett dyrt, men fett fint :)  

Av stallkompisarna - 9 oktober 2011 19:23

                                     

Av stallkompisarna - 9 oktober 2011 19:06

Önskar att mitt liv var såhär, ser så härligt ut.





Finns många fler av dessa 2 personerna, helt otroliga videos dom gör asså :)!

 

Av stallkompisarna - 9 oktober 2011 18:11

 Om jag är ensam
finns du här då?
Om jag gråter
tröstar du mig då?
Om jag behöver en vän
blir du min vän då?
Om jag säger att jag älskar dig
besvarar du det då?

 

Av stallkompisarna - 9 oktober 2011 17:48

Heey! ;D

Förlåt för jag bloggar så dåligt, men min dator är så enormt seg! Ni anar inte. Det tar skitlång tid bara att logga in och jag orkar inte bråka med den haha. Men ska skriva lite allmänt nu tänkte jag :D


Allsvenskan gick inte bra. Vet inte vad det är, tror det sitter i hennes huvud.. hon va pigg och glad på framridningen och hoppade skitbra på framhoppningen tills vi skulle hoppa oxern. Då stannade hon gång på gång trots att jag red på bra osv.. Så när jag gick in på banan så hade jag inte kommit över den en enda gång. Red mot första hindret och hon hade bra fart och va framme och jag red allt vad jag kunde men nej - stopp. Så jag la en volt och hon stannade i hörnet och höjde huvudet och sparka med ett bakben, så som hon gör när hon bitchar haha. Såå pinsamt! Där står jag med min häst och tiden går och hon går inte fram hahah.. Till slut fattade hon galopp och kom i slow motion mot hindret och såklart stopp igen! Då höjde jag handen och utgick. Inte ens lönt att försöka. Fattar inte varför hon gör så! Hon hoppar ju klockrent på träningarna :( Aja, blir ingen nästa omgån, bara pinsamt för mig och laget att ens rida in på banan. Hoppas det går bra för tjejerna utan mig ändå! blir nog inga problem xd

Btw, både Nolita och Zarre är ute på hästnet nu och många har hört av sig.. Får se vart det leder!

 

Red Ballerna på örs i torsdags, gick faktiskt jääättebra! Är supernöjd :D Ska hoppa henne på torsdag. Kan bli intressant att se hur det går :)

Och imorgon ska jag hoppa min älskade I Want You i skolan! Vet inte vad det är, det bara klickar så bra mellan oss :') Fina killen! <3


Det va lite uppdatering iaf (a) Ska strax sticka iväg till örs och jobba lite till! kvällsfodra och stänga och så :)


 


Av stallkompisarna - 9 oktober 2011 16:57

Skrev ju igår att jag kanske skulle till hööks idag, tyvärr blev det inget :/

Men har hittat ett pannband som jag vill ha för det är vinrött & ja.. Min outfit ska bli vinröd för tkr Rosett passar i det :D

 

(lånad bild!)

Just det här är säkert svindyrt för det är äkta swarovski. Vill gärna hitta ett billigare >.< Det översta är det då jag vill ha :)

   

Tilsammans med det schabraket & så byta ut pannbandet på tränset, hade väl blivit najs på Rosett :D?

 

Av stallkompisarna - 9 oktober 2011 15:57

Sitter & kollar på repris av The X Factor USA.

Fattar nt hur sjuka vissa kan vara? Där va ett par som var 83 & 70 år gamla som sjöng helt förjävligt, man fick ont i öronen. 1 tjej som trodde att hon var värsta bra men som nt kunde pricka en enda ton, hon gnisslade bara ;s Jag lovar hon är sämre än mig x'd! Sen var där en helt störd kille som tog av sig sina byxor & va naken under (som tur var censurerade dom det!!), det slutade med att en i juryn fick gå och spy. Mysigt :)

Men där är några sjukt bra också, lägger upp ett klipp på min favorit :D! Han har skrivit låten helt själv, text+musik och så har han varit ren från droger & alkohol i 70 dagar nu. Han tog tag i sitt liv helt enkelt :p

Sjukt bra!

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards