stallkompisarna

Alla inlägg under oktober 2011

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 21:42

Someone Like You - Adele


Denna låten påminner då mig om Ville, min älskade lilla ponnyplutt.. Saknar honom något enormt och det har bara blivit så att jag lyssnat på denna låten när jag deppar :( Så nu kan jag inte höra den utan att tänka på honom :/

Klrar knappt av att ens titta mot hans tomma spilta, kan inte gå in i den heller. Han har alltid funnits där liksom, stått där med sin sura lilla rumpa & sin tjocka köttbulle till mage. Saknaden är stor :(


Kommer aldrig sluta älska dig gubben!

 

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 21:31

1. Mitt hela namn är Ebba Maja Michelle Lundqvist

2. Jag tycker att jag rider dåligt & har svårt att ta åt mig när folk tycker det ser bra ut. Måste ha filmbevis isåfall xd

3. Det händer allt för ofta att jag sover 2h per natt för att jag sitter uppe och surfar på min mobil.. xd

4. Jag är beroende av energidricka! Särskilt Euroshoppers xd

5. När jag blir nervös stammar jag & har svårt att få fram ord

6. Jag har aldrig druckit alkohol, vilken 16 åring kan ärligt säga det ;)?

7. Jag är extremt beroende av glee (men det visste säkert många redan)

8. Jag har lätt för att börja gråta, det räcker med en gäspning så rinner tårarna ;s väldigt irriterande för folk tror att jag är ledsen, vilket jag oftast inte är xd!

9. Jag tycker hundar luktar riktigt illa! Ush x'd fast gillar dom ändå :D

10. Min favorit disneyfilm är Lejonkungen, är jag sjuk blir det nästan alltid den som får köras en runda i DVDn xd!

 

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 21:16

Här kommer resterande bilder :)

               

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 21:13

Bjuder på fler bilder från Flyinge :) Rubriken säger det mesta :p

               Fler bilder kommer i ett annat inlägg, ville inte ha ett megalångt inlägg xd

Här är 'huvudbilder' & i nästa kommer mer stegbilder :p

 

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 20:49

Någon jag skulle vilja byta liv med en dag.. Har en person jag gärna skulle vilja byta liv med, men skulle även vilja träffa honom xd Det är Chris Colfer!


Chris Colfer verkar vara en helt underbar person. Han verkar snäll, rolig, omtänksam, charmig, allt! + är han otroligt söt ;$ Han är 21 år gammal, och har redan vunnit en Golden Globe och blivit nominerad till en Emmy, dock vann han inte då. Han spelar Kurt i Glee (min favoritkaraktär!) och gör ett otroligt bra jobb! Han har även skrivit och ressigerat en egen film som heter Struck By Lightning (som kommer ut nästa år tror jag) som han även spelar huvudpersonen i. Och så har han skrivit en bok (kommer ut sommaren 2012) och skrivit ett manus till en disney-film. Det finns mycket mera att säga om honom, men vill inte tråka ut er så det här får duga som motivering ;d

   

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 20:44

Var på Flyinge igår med skolan för att kolla på Breeders Trophy.

Fottade lite men det blev inga superbra bilder, särskilt inte hoppbilderna. Ljuset inne i ridhuset var allmänt gulaktigt så även bilderna fick en gul nyans + det var unghästar så ville inte fotta med blixt. Fick därför dra upp ISOn till det högsta för att kunna få en kort slutartid, vilket ledde till att bilderna blev korniga. Kunde inte dra ner ISOn för då blev bilderna mörka och/eller suddiga :/

Men, här har ni några bilder ^^

Några är från 6-åringarnas 1,30 hoppning (tror jag det var) & några är från 7-års championatet där jag tror hinderna låg på 1,40.

             

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 18:36

Min högsta dröm.


Ja asså min högsta dröm är väl att vara rik och kunna köpa en häst som Sally haha (a) nej men asså min högsta dröm är ju ändå att ha en egen häst. Även om det inte blir Sally även om hon är den bästa som finns (enligt mig)

:)

 

Av stallkompisarna - 8 oktober 2011 18:32

Min favoritgren


Gillar dressyr mest men sen kan hoppning oxå vara roligt.. Men tror jag tar dressyr här :)

Med Sally så är dressyr roligast fast med henne kan hoppningen oxå vara rolig haha.. Nt så ofta som i dressyren men det kan hända :)

         

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards