stallkompisarna

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av stallkompisarna - 5 juli 2011 00:32

Hejhej :)
Idag så åkte vi till hästarna vid halv 3 och var framme typ kvart i :) Dom var faktiskt nt såå jätte smutsiga idag :)

Idag var det även Eva & Nisses tur att rida så jag fotade :)

elr det flesta blev ju bakifrån för jag springer liksom inte med heheh ;)

Jag är även rädd för rådjur om ni nt visste det ._. så äckliga !!!!

Varför jag är rädd för rådjur tänker jag nt berätta:$

och eva & nisse typ halv red förbi dom? minns nt riktigt tror den hann sticka men ändå:(

 

här kommer några videosar från sg kvällen/morgonen

 

och en bild på sally för jag typ saknar henne ♥♥

 


 
 

 

,..

Av stallkompisarna - 5 juli 2011 00:19

Nämner inga namn, men tycker det är så sjukt dålig stil att bara lämna sina vänner när man lovat varandra att "vi ska hålla ihop föralltid, inget kan skilja oss åt" osv.

Saker löser sig faktiskt, det har dom alltid gjort och kommer alltid att göra. Sen vi blev detta gänget har vi haft hur många bråk som helst, stora som små, men dom har ALLTID löst sig. Ser ingen anledning till varför det ska vara annorlunda denna gången. Och nej detta är inget elakt, det är bara så jag känner. Hatar när saker förändras,



Sisters fight but they still are sisters.



 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards