stallkompisarna

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av stallkompisarna - 12 juli 2011 20:15

Hej!

Som sagt så ska jag försöka att nt skriva så mkt smilesar i detta inlägget utan med punkt & kommatecken elr utropstecken elr vad som nu behövs!
Idag så red jag och Eva långrundan. Jag hade Selma & hon skötte sig jätte bra sjukt söt liten ponny det. Har faktiskt fastnat lite för henne att rida ute på då alltså annars gillar jag typ nt henne elr vem vet nu efter sommaren kanske jag gör :)
Ja Jag skrev en smiles men jaja hahaha imrrn så ska Eva & Nisse rida och då ska jag gå med dom elr bakom dom för dom lär försvinna ifrån mej hehehe
Här kommer en låt jag fastnat för som nt är av ULRIK ! *förvånad*

Mahaha ;) och två bilder :9
HEJDÅÅ


     


Av stallkompisarna - 12 juli 2011 00:06

HejHej!:)
Idag red jag och nisse ut :)
Jag hade ancker & han är faktiskt lite fjantig om man säger så hehe ;) Han blev "rädd" för en sten. Men sen gick det bra:) Vi testade även att galoppera ute på en liten bit xd Första gången gick det jätte bra och andra så bockade han en gång men det var ändå kul xd Ett gott skratt fick vi båda två ehhehe (A)

Asså har märkt att jag skriver smilesar hela tiden när jag bloggar ska försöka sluta med det i nästa inlägg xd

Saknar dig älsklingshäst <3
     

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards