stallkompisarna

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av stallkompisarna - 18 juli 2011 20:49

Sha!

Har inte så mkt att uppdatera om men slänger in ett inlägg ändå eftersom nästan ingen bloggar? (undantag jojjo!!)

Är hos min kusin och vi sommarjobbar i henne stall! Idag städade vi ur sadelkammaren och skrubbade och hade oss överallt, vi höll på från 10-16! sjuukt! Min allergi tog halvt död på mig.. inte bra att städa och ha dammallergi + inte ta sin medicin, ajja bajja! fick gå ut och andas mellan alla nysattacker, men jag överlevde!

Red en liten stund också på fiiina Carat! Duktig polle.

Saknar mitt hjärta mest av allt, I was born to make you happy. <3 


  

En frida igår!

 

 

Av stallkompisarna - 18 juli 2011 19:50

Hejhej!
Egentligen har jag inte lust att blogga men eftersom jag har tråkigt så tänkte jag skriva ett litet inlägg.. Ehmm imorgon är det SG-Träff ska bli skoj :) Längesen man träffa Sara och det ska ju såklart bli kul att träffa dom andra i SG oxå. Synd bara att Frida & Mikkis nt kan komma.. En annan gång så ska alla träffas! :)

Jag känner verkligen en sån här sakna Sally period just nu :s! Det brukar hända på somrarna då jag nt kan träffa henne när jag vill.. Speciellt nt nu när jag nt har en cykel ._. Ska verkligen cykla dit när jag har en cykel har jag bestämt! Känner ett sånt litet behov av att träffa henne hahah det lät konstigt.. Men även om vi nu har Selma & Ancker i sommar så kan dom nt ta hennes plats och jag saknar henne..

Hon är helt enkelt speciell

 

       

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards