stallkompisarna

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av stallkompisarna - 6 juli 2011 21:40

     


 
 


 

Av stallkompisarna - 6 juli 2011 12:55

HejHej :)


I lördags var det som sagt sg-träff (även om nt alla var med..) hos Mikkis. Vi hade sjukt kul & jag lyckades nästan dygna (y) Mikkis somnade typ vid 5, sen alla förutom jag somnade vid 6 xd Jag själv satt uppe till 8 å sen deckade jag också xd

Lördag kväll cyklade vi till betet å fottade pållarna ♥ Sen började det åska & regna så då stack vi hem till mikkis igen xd Kan bjuda på några favoritbilder jag fottade :)

          

Igår så var jag på bakken med typ hela släkten på pappas sida xd Tror vi var runt 20 pers å då var ändå nt alla med (a) Min farbror & hans familj hade kommit ner från stockholm, så det var kul att träffa dom eftersom vi inte träffas så ofta :) Det var även kul att träffa alla andra ofc! Särskilt Emelie & Jennifer som är lika gamla som jag ^^

Asså vid Ulven (en bergådalbana) så luktade det gammalt hästpiss ;S Sjukt äckligt! Ni vet hur det luktar på allmäna toaletter, typ som knutans? Tänk er den lukten, fast hästkiss istället för människokiss ;S Tror dom skulle behöva mocka ur lite där hästarna står å vilar -.-

Kom hem vid 10-tiden och somnade typ direkt, va sjuuukligt trött!


Nu ska jag strax byta om, för jojjo & eva kommer halv 3 å hämtar upp mig så ska vi till pållarna :P Förmodligen blir det lite galopp på banan idag ^^ Vi har bara skrittat och travat dom innan eftersom dom skulle ta det lite lugnt de första 2 veckorna, men nu ska vi även börja galoppera lite :)

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards