stallkompisarna

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av stallkompisarna - 17 juli 2011 19:55

Hej :)

Förlåt att jag inte bloggat på en evighet, men har inget att skriva om lixom..

Allt går bra med pållarna, jag & jojjo fjompar oss i stallet som vanligt.


Mitt liv just nu:

Sova

Datan

Stallet

Datan

Sova


Ja, mycket intressant att skriva om lixom.. xd

Men på tisdag är det iaf dags för sg träff hos mig, fast mikkis & frida kan nt komma :( Mikkis är på gothia & frida är ju som sagt hos sina kusiner.. Jaja vi får träffas alla nån annan gång ♥


Eftersom jag inte har ngt att skriva om så kör vi på musiktips.. xd


 

Av stallkompisarna - 17 juli 2011 17:30

Shaa!


Ingen bloggar, fattar inte varför(???), fy på alla!

Men iaf, nu är jag hos mina kusiner igen! Ska vara här typ en vecka något sånt, så kommer antagligen blogga ganska mkt tror jag :D

Igår red jag ut Zarre, hon va såå pigg och busig! Man har verkligen hela hästen i händerna, och hon är stark ska jag lova er. Men hon va faktiskt väldigt fin och mjuk annars så blev nöjd. När vi kom tillbaka till stallet va hon helt blöt av svett haha, och det bokstavnligt talat rann av henne på benen! Svampade av hela hästen och sen gick hon raka vägen ut och rullade sig, gottegrisen!


 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards