stallkompisarna

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av stallkompisarna - 21 juli 2011 18:27

HejHej :)

Tänkte ha Hot or Not här på bloggen lite eftersom jag inte uppdaterar så ofta för jag inte har något att skriva om..

Jag kommer titta på sits, samspel, outfit & helheten :)

Så skicka en bild till mig på msn eller mejla en bild till mig om du inte har mig på msn xd. Skicka till michelle.lundqvist@hotmail.com, märk mejlet med Hot or Not.

Bilden kommer att visas här på bloggen tillsammans med min bedömning ;)

Om någon inte har förstått det så ska man skicka en bild på sig själv när man rider x'D Dressyr eller hoppning spelar ingen roll!

Kom igen nu folket ;D

 

Av stallkompisarna - 21 juli 2011 13:58

Hejhej :)

Tänkte lägga ut lite olika bilder från tävlingar m.m :)

Inget bättre för mig just nu såå xd


             


Av stallkompisarna - 21 juli 2011 13:40

HejHej (:

Idag ska jag nt göra något speciellt, ska till stallet som vanligt ^^

E nt säker men tror det är vilodag för pållarna idag, annars e det jojjo & eva som ska rida :) Har sjukligt mkt träningsvärk i ena armen så får väl se hur det går med mockningen å sånt idag, haha xd


Tänkte påminna mina kära vänner på bloggen om att skicka en bild på dig när du rider till mig som jag kan ha på vår nya header ;D

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards