stallkompisarna

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av stallkompisarna - 8 juli 2011 18:08

HejHej :)


Är alltid trött när jag kommer hem från stallet så har aldrig ork att blogga :$

Men ska försöka skärpa mig!

Idag i stallet var hästarna grisar så det blev dusch för dom idag xd Hoppas dom inte rullar sig imorron igen .__.

Inget särskilt händer i mitt liv just nu, förutom att jag är i stallet då.. Så därför inte så mycket att skriva om..


Hmm.. Tänkte faktiskt ha en liten tävling :)!

Ska tänka igenom det nu så återkommer med mer info senare ^^


Vill även påminna er om att ställa frågor eller ge önskemål till Frida nu när hon har önske/frågestund ;D Jag själv fick inte särskilt många frågor när jag hade det så hoppas att hon kan lyckas lite bättre xd..


 

Av stallkompisarna - 8 juli 2011 14:23

Okej då kör vi,

kör en liten fråge/önskestund! Fråga vad ni vill eller önska något!, bild, inlägg eller vad ni vill! Ta chansen att fråga mig exakt vad som helst, svarar på allt!

Lägger upp svaren Måndag, så ni har hela helgen på er!



Kom igen nu, woop wooop!



   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards