stallkompisarna

Alla inlägg den 9 april 2012

Av stallkompisarna - 9 april 2012 18:47

Gick sjukt bra idag på påskhoppnigen, Rosett var riktigt taggad och hoppglad (fast det är hon ju alltid!). Det blev en felfri runda med bara ett konstigt 'helikopter-språng" - det går frammåt! Filmen pappa filmade blev mindre bra om man säger så, han hade fokusen på regnet av någon konstig anledning? Så allt var iaf helt ur fokus xd

Slänger in bilder från idag som Jojjo fottat ♥

                   

Av stallkompisarna - 9 april 2012 17:38

Drar och jobbar kväll nu! Ska även rida lite på älskade Cappo! Första gången på över 1 månad, längtat!

Hörs sen! :D


 

Kommer inte ihåg om jag har skrivit om honom här haha men han är ny på örs! Och jag har "utbildat" honom lite i hoppning några månader samt ridit honom ca 3 ggr i veckan. Nu har jag dock inte ridit honom sen jag åkte på APU vilken är 4 veckor sen så ska bli kul att känna på honom, min fina lilla bebis!


 

Av stallkompisarna - 9 april 2012 11:28

Idag är det dags för påskhoppning på örs. Jag ska vara med på Rosett, vi ska hoppa 70/80 (en klass med blandade hinder xd). Det skulle ha varit ute egentligen, men kollar man ut nu så känns det som att vi förmodligen kommer vara inne istället.. Tråkigt :(

På utebanan känns det mer som "tävling", inne i stora ridhuset är det typ som en vanlig ridlektion eftersom man är där så sjukt ofta ;o Jaja, nästa gång kan man nog vara ute (km nästa kanske?)!


Ska försöka få mamma eller pappa att filma med min kamera, så kanske slänger in en film här ikväll :) Annars lär ni förmodligen få lite bilder för någon bör vara där å fotta xd

Jag & Selma påskhoppningen 2010


 

Jag & Rosett på ngn pay&ride förra året (var ingen påskhoppning då har jag för mig ;o)   

 

Av stallkompisarna - 9 april 2012 10:59

                            

Ni är verkligen bäst, älskar er ♥

Vi kanske inte träffas så ofta, vi kanske bråkar ibland, vi kanske känner att vi har vuxit ifrån varandra - men när vi väl träffas är det alltid samma kärlek som för 2-3 år sen! Vi måste träffas snart igen era muppar :3  

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards