stallkompisarna

Alla inlägg den 10 april 2012

Av stallkompisarna - 10 april 2012 22:35

Bara jag som är helt slut idag? Skolan tar på krafterna, haha xd Hade gärna varit ledig en vecka till som Frida - lyx!

Imorgon blir det markarbete i skolan på fina Lill-Gurra, ska bli sjukt kul för det känns som det var en evighet sedan jag red sist.. Jag red ifs igår, men lixom red lektion!



Imorgon är även Glee tillbaka, som jag har längtat XD! Man blir sjukt beroende av det programmet & dom verkligen "plågar" fansen för det är uppehåll typ 24/7 pga massa superbowl och annat sånt som ingen utanför usa bryr sig om.. Men imorron är det iaf tillbaka efter 7 veckors uppehåll :D And yup I'm a gleek.. ;$

 

Av stallkompisarna - 10 april 2012 21:27

Hallo everybody! Är påväg hem till manma så sitter på tåret med musik i öronen. Gansk seg dag.. Är ju ledig en vecka till så började dagen med att sova läänge! Sen Power walkade jag i en och en halv timme. Gick förbi hannis och deras gamla stall och stannade till. Så tomt!! :( spenderat så många år och dagar där. Så otroligt många minnen! Saknar det grymt mycket måste jag säga! Fina minnen <3 väl hemma låg jag bara i soffan flera timmar och kollde tv haha.. Har även varit duktig och storstädat mitt rum! Eller ja inte helt men en bra bit iaf. Ska göra en liten makeover där hehe :) såg att bloggplatsen appen är påväg, skönt! Så jobbigt att blogga från mobilen när man måste gå in på hemsidan.. Kommer underlätta massor! :D är snart hemma hos mamma så vi hörs imorgon, puss! / Frida

Av stallkompisarna - 10 april 2012 16:19

Haha, ignorera den fina rubriken xd


Första skoldagen idag efter lovet, segt som vanligt! Vädret får en inte på bättre humör direkt, regn, halvstorm och kyla. Dessutom fick jag cykla själv både till & från skolan för att Fanny tog bussen. Så nu sitter jag här, kom väl hem för 1,5 timme sen och fryser fortfarande! Svinkallt i skolan idag + för lite kläder på mig.. Smart därja xd


Hade tänkt dra till örs egentligen, men jojjo skulle inte dit för hon mår nt bra så jag stannar hemma istället xd Skönt att bara ta det lugnt ibland (även om det är det jag gjort halva lovet XD)!

Förlåt för 100% ointressant inlägg, men det var en update iaf?

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards