stallkompisarna

Alla inlägg den 24 april 2012

Av stallkompisarna - 24 april 2012 20:21

Anmäld till KM nu på Zollie & Ancker!

Hoppade Ancker i Lördags och han va grym så det känns superbra!

Skuttade lite med Zollie i Söndags och ohn va såå fin! Tog en snäv sväng och hon skötte det grymt bra. Funderar bara på hur snävt jag kommer våga svänga på km.. ;)

Nu taggar vi!!


   

Finaste förra året!

 

 

Av stallkompisarna - 24 april 2012 19:21

Funderar på att börja "träna" för att få upp min kondis å lite sånt xd Gjort ett vettigt träningsschema för denna veckan som jag ska försöka hålla, får väl ge det ett försök iaf :) Inte så varierad träning kanske (ridning & jogging - yay! XD) men det duger för mig ;) Är sjukt stel i mina muskler, särskilt i benen så stretcha får jag faktiskt ta och börja göra varje dag!

Hade tråkigt så gjorde detta i photoshop xd Jaja, detta är då utöver att jag cyklar till & från skolan varje vardag.

Wish me luck ;)?

   

Av stallkompisarna - 24 april 2012 17:53

Idag hade vi nationella i svenska, läsförståelse. Man har ju nationella även på gymnasiet, ganska jobbigt! Men annars har det väl varit en ganska chill dag i skolan, en vanlig tråkig tisdag helt enkelt. Efter skolan stack jag faktiskt inte till örs som jag brukar, utan jag stack ut och joggade med Fanny istället! Vi var väl ute i lite över en timme, kom hem för en halvtimme sen. Har inte joggat sedan jag gick i 9.an, så kondisen var väl inte på topp direkt xd Men det var faktiskt skönt att komma ut och röra på sig lite (utöver ridningen & vårt cyklande till/från skolan).

Nä nu ska jag ta och duscha, sen blir det bara att slappa hela kvällen xd Helt död är man..

 

KM

Av stallkompisarna - 24 april 2012 15:47

Rosett hinner tyvärr inte bli frisk till KM, så för min del blir det faktiskt lilla Tamburett "Bosse" XD Han är ju bara en liten c-ponny så det blir 60 cm, haha xd Längesen man tävlade på den höjden.. Men det blir säkert bra, även om jag är lite stor för honom.

   

Bilderna när jag rider honom är från i januari, så han bär faktiskt upp mig ganska bra för att vara sån liten skit som han e ;D

Film från någon hoppträning i typ november/december xd

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards