stallkompisarna

Alla inlägg den 16 april 2012

Av stallkompisarna - 16 april 2012 23:03

Redigerade 3 bilder nyss, blev bara nöjd med den ena så visar före & efter bilder xd Inte särskilt avancerad redigering eftersom jag inte e så bra på photoshop, men det jag kan duger för mig :3

Före:



Efter:

Ganska stor skillnad, men ändå med ganska lätta metoder xd

Nu ska jag stänga ner datorn, gonatt på er!

   

Av stallkompisarna - 16 april 2012 22:06



Knappt gjort någonting alls idag faktiskt. Traktorkörning i skolan vilket gick helt ok! Måste säga att jag är king på att köra traktor haha! Roligaste är när man kör runt ridhuset och lärarna inte ser oss, så man växlar upp och rejsar runt haha! Sen växlar man ner lagom tills man kommer tillbaka till lärarna igen ;)

Hemma har jag bara chillat och gått en runda med Jannica sen Nette och nu har jag pluggat på hästskötarexamen. Läst nästan 50 sidor idag, måste klara detta! Nej har faktiskt inget mer att berätta just nu. Ha de bra så länge! :*


 

 
Av stallkompisarna - 16 april 2012 21:54

Morgonens ridpass i skolan bestod av ett dressyrpass på Lill-Gurra :) Det gick väl hyffsat bra, är dock inte så nöjd med passet. Hon kändes helt låst i vänstersidan, ville varken ställa igenom åt vänster eller ta stöd på yttertyglen i högervarvet ;o Min sits var katastrof kände jag, tittade ner hela tiden och lutade mig framåt.. L-G var dessutom lite småbusig eftersom en av hästarna hade lite damp så han longerades och brallade då loss lite vilket fick L-G att börja trippa på tårna! Men Britt-Marie sa att det såg bra ut idag, så får väl ta åt mig lite av det :)

Har inte tagit någon ny bild på L-G så känns inte så lönt att lägga in en bild med tanke på att ni redan vet hur hon ser ut nu xd

 

Av stallkompisarna - 16 april 2012 20:27

Varför bestämde jag mig för att cykla till örs? Sjukt jobbigt ju! XD

För er som inte vet så bor jag ungefär 1 mil från örs, det tar 15 min med bil på motorvägen och då får jag idén att sätta mig på en cykel och cykla dit! Hur tänker jag? Hade dessutom redan cyklat till och från skolan, vilket är en bit det med! Fick även ta pappas jobbiga & tunga cykel för min hade dålig luft i bakdäcket eller fått punka..

 Vägen dit gick väl okej, skönt väder och inte allt för blåsigt. Vägen hem cyklade jag i regn/hagelstorm ._. Aningen jobbigare om man säger så..

Men behöver träna upp min kondis, så varför inte göra det samtidigt som man sparar busspengar ;)?

 

Av stallkompisarna - 16 april 2012 16:15

Hej har ingen blogglust längre.. I'll be back



   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards