stallkompisarna

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av stallkompisarna - 17 mars 2011 22:55

Sha!

Har ju inte bloggat på ett tag, dels för sm och och för det hänt massa saker!

Sm vart jättekul och man fick träffa många trevliga ryttare m.m :)

 

Tyvärr har det hänt en väldigt sorlig sak i stallet som ingen av oss kan fatta.. Vill inte skriva det här ännu men kan bara säga att livet är för kort. Just nu är det smått kaos och ingen är som förut längre, och vi vet inte ännu hur det kommer bli med alla hästarna.. Allt känns bara.. helt osannolikt. Men Vi får hoppas på det bästa.


  


  

Ni är det finaste jag har ღ

 

  



Av stallkompisarna - 17 mars 2011 21:31

Hej Hej bloggen!:D

Inte bloggat på sådär sjuukt länge:)

Så tänkte berätta lite vad som hänt denna veckan och varför jag inte velat blogga !:)

Vad som hänt i veckan:

Måndags - Örs och fick även mitt Svenska prov G- NOT HAPPY!._.

Tisdags - Örs valde rosett. Gick väl inte så sjukt bra. Nej men asså kolla här jag vill väll vara bättre än vad jag är . Jennie är faktiskt en riktigt grym ridlärare :) och Rosett är en totalt underbar häst:)..

Onsdags - Red Skyfire (Sky) <3 Omg vad jag kommer sakna denna hästen suck asså suck:(

Torsdags (idag) - Var hos Bella fixade med henne och sånt red inte.. Har ni sett vädert ute folk?!:O Iallfall sen åkte vi till örs lämna nisses minneskort kolla när hon red Dior och Frida red Ancker!:) Nisse var mini:D

Fredag (imrrn)- Tror jag ska kolla på hoppspecialen på hfrk :)

Lördag - örs :)

Söndag - Slapp dag den som stör mig ska jag slåååå :D Hahah nej men slapp<3

Nu till vf jag inte velat blogga:

I måndags orkade jag verkligen inte blogga haha suck på mej asså:) Och efter ridningen i tisdags ville jag inte blogga för jag både var sur på mig själv och samtidigt ledsen på mej själv;s Så min "ilska" har släppt först idag och jag kände mig "REDO" ahahah att blogga igen utan att typ döda någon om jag låtit för arg :$

Btw så efter ridningen i tisdags så trösta

Caprice,Nisse & Mikkis mig tack så mycket för det <3

Nu ska jag inte klaga för dom flesta kommer tro att jag överreagerar och vill få uppmärksamhet :p

Ja det finns såna omogna människor förstår ni :)

Asså en fråga bara kan man komma in i 40 års kris som 14 åring?;s

Jag sitter och stickar?!

känner mig gammal :(

USCH:|

Iallfall

Hejdå

TJA

HEJ

HEJ

BAH BAH§

BYE :D

poss och kram :)


  


  

Av stallkompisarna - 17 mars 2011 21:18

Hejhej igen :)♥

Lovade ju minst ett inlägg om dagen, och jag ska försöka hålla det så gott det går ;D

 

Idag red jag som sagt Dior :) Mysig & STOOR häst, haha x'D Måste ha sett kul ut med lilla mig på den stoa & långa hästen :$ Tror att mina skänklar va typ max 10 cm nedanför sadlen (y)

Vi hoppade lite smått, typ 30-40 ngt x'D Eller ja man kan nt kalla det hoppa med dom stora hästarna.. Det va mest att träna på att ha kontroll på galoppen (korta/länga) & lite böjda spår :P

Dior skötte sig superbra, piggelin tyckte jag att hon va men jag e ju nt van så vet itne hur hon brukar vara xD Även om jag klantade mig ganska mkt i början så var hon superduktig & räddade mig, hihi :$

 

Bjuder på en sommarbild på finisen :D♥

  

Ursäkta att ljuset blev mörkt, men dt va min gamla kamera som gjorde lite som den ville ibland x'D

 

Nu till den dåliga saken..

Min lillebror har blivit typ matförgiftad ;S

När han kom hem från skolan hade han värsta ont i magen & mådde lite illa, sen stack jag då till örs så hann nt snacka mer med honom om dt.. Sen när pappa hämtar mig på örs så när vi kmr till bilen så bah säger han att robin har spytt :O Han hade typ sovit & sen vaknat å spytt rätt ut på sitt golv ;S Sen har han nt spytt mer o.o

Nu vid typ 8 tiden så fick han feber oxå :O Så mamma ringde hem till en i hans klass för att se om han också hade blivit sjuk, och då sa kompisens pappa att det hade varit EXAKT samma för kompisen :O Så tror att dom har blivit matförgiftade i skolan ;S Dom har typ sodexo maten eller vad dt heter..

Blä ;S Tur att det inte va influensan iaf :'O

 

  

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards