stallkompisarna

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av stallkompisarna - 30 mars 2011 23:06

Hejhej alla:D

Ingen ridning idag men men Becky fyllde år så liksom varit på hennes "KALAS"

hahaha:$

Iallfall så blev hon äggad idag igen och ska bli det imorgon oxå :$

Hahahah

Sen iallfall pröva aldrig kaffe och Filmjölk

det ser bättre ut än vad det smakar

även om det blir vita klumpar i kaffet!:)

Men men

:D

imrrn blir det att åka till Mörarp till Bella!:)

Hon har flyttats tyvärr!:c

Blir nog ingen ridning imrrn hos henne :)

Nästa torsdag får hon väl ut och röra sig lite tycker jag (y)

Iallfall så har jag nt så mkt att säga förutom att jag ska gå och lägga mig nu! :D

Godnatt

Bjussar på en bild från 2009 för jag saknar sommaren!:)

    

 

Av stallkompisarna - 30 mars 2011 22:32

Sha!

Har varit hos mamma så har inte kunnat blogga..

Visade Zarrasin idag för Åsa på Hfrk! Hon va så sjukt fin, lyssnade bra och allt. Hoppade några hinder med och hon va så positiv och glad! Finaste snuttan.
En annan hoppade upp och testade henne men hon va klen och sa att hon hade för stor trav men det har hon inte alls! Eller jo hon har ju stor trav men inte så farligt. Men dom va ganska intresserade av henne så hon ska åka på prov nästa vecka tror jag.. Ushushush vad jag kommer sakna henne! Har ju trots allt ridit henne i 3½ år, lilla prinsessan♥


  

 I'm gonna miss you like hell.


 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards