stallkompisarna

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av stallkompisarna - 26 mars 2011 17:05

Shaa!

Kommer vara ganska aktiv på bloggen nu för har smått dissat bdb. :)

Hoppade Ancker både i Torsdags och idag! Han är bara så mysig lille plutten! Lite stel är han allt men det funkar. Vi ska jobbapå det.

Hatar när man trampar om innan hinderna drf lägger jag ett ganska snabbt grundtempo så han har ordentligt med fart. Känner honom så pass bra nu att jag vet att han hoppar bäst då. Idag fick vi några bra rundor och bra språng! Speciellt sista språnget, då kom han lite långt ifrån men ist fr att trampa om hoppade han av och fick ett långt och perfekt språng! Skitbra känsla! nu taggar vi km!


Har inte så många bilder på Ancker,

så slänger upp på Caprice!

bara för jag saknar att rida henne mest!

Jag vet att vi hade fixat det igen! Älskade häst.

          

Du är bäst.

 

   

Av stallkompisarna - 26 mars 2011 17:00

Tänkte bara slänga upp några bilder på hur det ser ut lite i Lindvallen :D

Så att ni blir riktigt avensjuka ;D♥


   Nån slags karta över Lindvallen med alla backarna & sånt :)


  

Typ en stuga i Lindvallen elr ngt x'D


  Typ ngt torg, man ser Experium (äventyrsbad/bio/bowling/m.m) x'D


  

Inne på äventyrsbadet i Experium :) Ser cooolt & kul ut :D


  

Typ nån mer stuga (:


 

Av stallkompisarna - 26 mars 2011 14:52

Hej alla (:


Har ju nämnt att jag ska till Sälen (Lindvallen) imorron, hiihhiih :D Är sjukt taggad (y)

Kommer lätt bli den bästa veckan med 9.orna på sally bauer! Fast det hade ju varit roligare om det var SG som skulle dit..


Har packat typ hälften.. Eller nja. Har lagt fram lakan & sånt till sängen, bikinis, handdukar, skidglasögon & typ en tom nessesär.. Haha xD Packa = TRÅKIGT!

Fast typ hälften av kläderna jag ska ha med mig ligger i tvättmaskinen & håller på att tvättas, så kan faktiskt nt packa ner dom nu (a)


Funderar på att ta med mig min älskade kamera dit, men vet inte om jag vågar :$ Är typ sjuuukt rädd om den, fick nästan panik då när vi hade inbrott för trodde den va stulen, haha xD Men jag tror faktiskt att lilla kameran får hänga med, kommer bara ångra att jag inte tog med den annars ^^ Sen OM jag tar med kameran så vet jag inte var jag ska lägga den.. Vill inte ha den i den 'stora' väskan för den ska ligga i bussens bagageutrymme, och min väska kommer säääkert att ligga i botten, haha xD Så den får nog ligga i samma väska som min mat som jag ska ha på bussen.. Men tänk då om drickan läcker? Får nog ha drickan i en påse elr ngt :$


OKEJ nu börjar jag bara spåra ur x'D Får väl ta och fortsätta packa, inlägg kommer kanske ikväll om jag orkar ^^

Bye for now ;D

 

Av stallkompisarna - 26 mars 2011 11:58

Hej bloggen!:)

Nisse blogga ju hemifrån sig igår medans jag kolla tv hehe (a)

Och jag var nt direkt så aktiv då hehe :$

Iallafall

Så hade vi det massa skoj och kollade på Eclipse :D

Och sen så spelade vi spel :D

Skoj Skoj :D

Och jag typ somna två gånger under Eclipse :$

Bara för jag nt kan kolla på en film jag sett typ 50 gånger innan och ligga i en säng samtidigt(y)

Iallfall så får olle stå för en bild då inlägg blir mkt roligare med bilder <3

   Olle 08-05-31 <3

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards