stallkompisarna

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av stallkompisarna - 27 mars 2011 23:08

Detta är typ världen sämsta hoppning någonsin men vi kom över iallfall :D

Jag o Hieron bjussar på en failad hopplektion :)

Jag typ ahr för korta läder och följer knappt framåt och så typ sticke rhan förbi ett hinder så lägger han in ett extra galoppsprång

ja hahahaha ni får se själva :)


 

 

Av stallkompisarna - 27 mars 2011 22:58

Eftersom jag har tråkigt bjude rjag på två videoklipp på mig och Ante. Det första är på en Träningstävling 2009 och det andra från en Pay & Ride från 2010. Lite skillnad tkr jag! Det första är ganska okontrollerat men jag har mycket bättre kontroll på det andra och rider bättre! Okej att det är inomhus men har tävlat en träningstävling ute 2010 med och det gick lika bra! :)



 


  Hoppar 80 på båda filmerna, ser högre ut ute dock, men det är filmat underifrån och det andra uppifrån hehe.


 

Av stallkompisarna - 27 mars 2011 14:01

För er som är nya läsare tänkte jag göra en liten beskrivning av oss i stallgänget!


Vi i stallgänget är 8 tjejer som alla har ridit / rider på Ödåkra Ridsällskap! Vi har lärt känna varandra genom stallet och drf kallas vi Stallgänget.


Daniella: född 1995, skötte om ponnyn Napoleon (nappe) under den tiden hon red på Örs. Nu har hon egen ponny som heter Misty som ni säkert har sett här på bloggen :)


 


Michaela: född 1997, skötte först om ponnyn Tingeling, men bytade sen till Bagheera som jag tror hon är skötare på för tillfället. Mikkis rider i hoppspecialen varje Lördag men ska antagligen få ponnyn Casanova som hon provridit. :)


 


Louise: född 1996, sköter ponnyn Blitz, Lisa rider på Örs på Torsdagar tillsammans med Frida och rider även Fridas häst Hanni när hon inte hinner. :)


 


Johanna: född 1996, sköter ponnyn Sally, rider på Örs på Tisdagar och har även en skötponny som heter Bella som hon har på Torsdagar. Hon rider även med skolan på hfrk på Onsdagar :)

 


Michelle: född 1995, sköter ponnyn Ville, rider på Örs på Tisdagar och rider även med hennes skola på hfrk på Fredagar. Hon skötte om ponnyn Dimmboy men som nu är utlånad fast kankse kommer tillbaka förhoppningsvis!

 


Filippa: född 1997, skötte ponnyn Hieron när hon red på Örs, nu har hon foderponny, en fjording som heter Lina och hon rider även sin kompis ponny Boy när hon behöver hjälp :)

 


Frida: född 1994, skötte ponnyn Blondie men har slutat nu pga tid m.m, rider på Örs på Torsdagar och i hoppspecialen varannan Lördag och rider även i skolan på Måndagar, Torsdagar och Onsdagar. Har foderhästen Hanni varje dag och medryttarhästen Zarrasin :)

 


Sara: född 1997, skötte ponny Bagheera när hon red på Örs, nu har hon flyttat till usa men vi hoppas hon kommer hem i sommar! I usa rider hon menvet tyvärr itne hur mycket, vi saknar henne! :)


 





Sisters fights, but they still are sisters!

 

 

   



Av stallkompisarna - 27 mars 2011 11:00

Hejhej :)


När jag skriver detta är klockan 21:12 söndagen 26 mars x'D


Men eftersom jag inte ska vara 100% död under denna veckan så tänkte jag göra ett tidsinställt inlägg ^^


Vid denna tiden lär jag sitta i bussen påväg till Sälen, Lindvallen. Kommer antagligen ha sjuukt tråkigt så sms önskas (om du har mitt nummer asså ;D). Eeh.. finns väl nt mkt mer att säga?


Är sjukt taggad just nu & ska försöka sova [söndag igen..]. Såå ja godnatt alla sötnowsar som läser ;)♥ fast godmorgon..? Eller goddag? Okej, nu blev det förvirrat :D

Men vi ses iaf här på bloggen senast på fredag, förhoppningsvis tidigare :)♥


    


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards