stallkompisarna

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av stallkompisarna - 23 mars 2011 21:56

Hej Hej bloggen!:)

Ska berätta lite om ridningen (a)


Caprice:

Hade Caprice i tisdags då jag inte ville ha Rosett så jag och Eva bytade :) Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle gå då hon är ganska hög enligt mig vilket hon kanske nt är :$

Flash:

Han var typ sjuukt lat men var sjukt duktig på samma gång Hmm

Jaaag älskar flash:D<3 Inte mer än sally men asså ni förstår :D

Den med Lila är tisdagens övning och den med blått är onsdagsövningen(y)

Ja mina fina ritsake r esjukkt braa juuu(A)

 

Av stallkompisarna - 23 mars 2011 19:37

Hejhej :)


Ja, vissa kanske undrar om rubriken xD? Igårkväll så hade vi nån konsitg sallad med typ vitkål, morötter, paprika & RÅ purjolök.. Jag åt såklart utan att tänka på att det va lök iden, smart som jag är..

Det hela slutade med att jag gick på en lektion i skolan idag & sen gick hem för jag hade världens magknip.. Eller jag gick typ en halv lektion, andra halvan låg jag i en soffa för det gjorde så ont i magen när jag satt på stolen >.< Tur att det bara var syslöjd (Y)


Skulle egentligen haft nationella i svenska muntliga delen idag, men men.. Det får bli en annan gång xD

Ungefär så intressant har min dag varit idag.. Så ja det finns nt så mkt att skriva om ^^


Imorron blir det örs tror jag, om jag nt ska ta tag i matten.. Har lixom prov på fredag & ligger typ 8 sidor back? Känns alltid lika bra när jag tänker på det -.- (y)


 

Slänger upp en bild från SM eftersom inläggen blir tråkiga utan bilder enligt mig x'D

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards