stallkompisarna

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av stallkompisarna - 20 mars 2011 20:51

Provred Casanova för andra gången idag :)

Älskar verkligen den hästen!!! 

Går han igenom veterinärbesiktningen och jag hittar stallplats, så är Casse snart min ♥


Lägger upp en video och någon bild från första provridningen, och lägger även upp några från dagens provridning (Miche har fotat bilderna) xD

   idag xD
                Första gången jag provred :)

 

Av stallkompisarna - 20 mars 2011 19:54

Igår var jag ju som sagt på fredrixdal med Nisse (michelle)

Vi gick först till hästarna och hälsade på våra föl

Vi har bestämt att det är våra föl (a)

Pärla & Sixten heter dom :)

Sixten är en Ardenner hingst

Pärla är en Nordsvensk

Översöta båda två :D

Värsta biffen och bananerna :D

Och ja eftersom nisse ändå kommer lägga ut en bild på det så har jag ett sugmärke._

Min kompis gjorde det pågrund av att vi körde sanning & konka där det stog på konka gör ett sugmärke på medspelaren till vänster

Jaaaaa och sååå fick jag sugmärket (N)och det gör ont:c

Iallfall såå tbx till allt

Där var en kossa som var sjuuukt konstig :o

Sen gick vi in i stallet så var där en liten bäbis kooo:o

som slicka på oss :$

sen lukta nisses hand kooooo

och sen gick vi till grisarna:D

och sen gick vi och köpte nudlar :D


  

Pärla :)

  Kon som älskar oss :D


 

Av stallkompisarna - 20 mars 2011 00:55

Godmorgon elr godnatt elr något;)

Dom har tydligen ändrat stjärnteckena :o

Detta känns skumt tydligen är jag lejon nu?

Haha känns fail jag är Jungfruuuuuuu inte ett lejon!:D

Nu ska jag typ gå och lägga mej :)

Godnatt

Tycker inlägg blir mycket roligare med bilder så här kommer en bild på mig och caprice och frida och sune, mikkis & bagge och Lisa & Rosett :)
Nej jag är egentligen nt såå kort men jag älskar korta stigbyglar :)

  

Nu godnatt :)

    

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards